Aviseringar
Rensa alla

Största problemet någonsin, för jag..


Ad_Hoc:

Jag [smile]

Bra, var rädd att du skulle svara Rådet! [shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

men åhnej du är ensammast i hela världen om det

Typ[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttilifruttili:

Jo, kan ha med det att göra.

Men även om jag inte tycker om mig själv, har jag dagar då jag anser att jag är.. acceptabel. Men inte kan jag se mig tillsammans med en kärlek.. [sad]

Du skulle inte kunna tänka dig att diskutera detta vidare med en kurator, eller psykolog?


   
SvaraCitera
kachin

Tuttilifruttili:

Typ[sad]

eller inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Bra, var rädd att du skulle svara Rådet! [shake][shake]

Jag är fri från konspiratoriska influenser [no-no]


   
SvaraCitera

Ad_Hoc:

Jag är fri från konspiratoriska influenser [no-no]

Frihet från gamla som hånglar på stan!!!!!!![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Du skulle inte kunna tänka dig att diskutera detta vidare med en kurator, eller psykolog?

Nej, jag är ingen person som öppnar mig för människor. Kanske ytterligare en del i problem. Jag är inte blyg eller något, snarare tvärtom. Men jag öppnar mig aldrig för mina vänner, det går inte. Något tar emot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttilifruttili:

Nej, jag är ingen person som öppnar mig för människor. Kanske ytterligare en del i problem. Jag är inte blyg eller något, snarare tvärtom. Men jag öppnar mig aldrig för mina vänner, det går inte. Något tar emot.

Okej, aja, det löser sig alltid förr eller senare... du lär säkert klura ut hur du ska göra.

lycka till iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

lycka till iaf

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttilifruttili:

så blir jag mer äcklad över att veta att någon gillar mig.

en gång var en jätteful kille kär i mig, han äcklade mig[n]

jag har också svårt för att bli kär. har svårt för att släppa folk nära inpå, kanske inte tillåter mig att bli kär, så jag bara "utnyttjar" killar och sen drar jag när det blir för mkt förhållande av det, slutar ofta med att killen blir kär i mig. HAHAHAHAHA PLAYAH-POWER[bigsmile][sad][rolleyes]

killar tror att tjejer är så jävla lätta på foten men fan vad killar kan vara horiga XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

killar tror att tjejer är så jävla lätta på foten men fan vad killar kan vara horiga XD

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att svara seriöst så tror jag att du behöver tycka bättre om dig själv för att kunna tillåta andra att göra det, och själv kunna känna kärlek mot andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

killar tror att tjejer är så jävla lätta på foten men fan vad killar kan vara horiga XD

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

[rolleyes]

Oväntad:

[rolleyes]

det är ju sant![no-no][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

det är ju sant![no-no][rolleyes]

så du brukar betala för dig?


   
SvaraCitera