Aviseringar
Rensa alla

Stört effektiva anti-marijuana reklamer!


Ämnesstartare

iosib:

jag har inte en särskilt ljusstark skärm, så jag hade ingen aning...

Jaha. [crazy] jag förstod inte alls, visserligen trodde jag värdets avatar var något helt annat, fattade aldrig att det var ben. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

visserligen trodde jag värdets avatar var något helt annat, fattade aldrig att det var ben.

va?! haha, illa [cute]


   
SvaraCitera
Hando

McLuver:

Nej... (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

stört snygga är dom i vilket fall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

You dissapoint me! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Nej... (Du röstade på detta alternativ)

Falller på att "Above the Influence": s logga i slutet av episoderna såg nynazistisk ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Ja... (Du röstade på detta alternativ)

shiiit alltså, talande hundar T___T


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

kolla bara hur besviken simon blev!

När jag ser det här blir jag tretton år igen och vill knarka för att jävlas med bajsnödiga högerkristna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

simon

hahahaha men vaaa hände seeeen [cry][shake][cry][surprised][surprised][surprised][surprised][love][love][love] älskar den kristna moralserien<3<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Nej... (Du röstade på detta alternativ)

garvade åt varenda en [blush]

och min grekiska vän uppmuntrar er alla att dumpa ert jävla snus och röka på mer [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

kolla bara hur besviken simon blev!

CANNABIS ÄR VÄRRE ÄN MORD!111


   
SvaraCitera

McLuver:

Världens sämsta tv-serie någonsin, man måste bara älska amerikansk media som försöker trycka på en sån här moral.

Jag förstår inte hur en familj kan drabbas av precis allt som kan hända. Det är nästan så larvigt att man sitter och grvar åt allt som händer. Det är ungefär som en dålig B film där stjärnan råkar ut för precis allt som kan hända. Först blir han skjuten, sen dör hans mamma, sen blir hans fru dödad. Sen krockar han och blir förlamad men sen som ett mirakel lyckas han bli frisk och letar upp den som gjorde allt detta och då lyckas han lösa värsta knarkhärvan!

Vänta här nu, tror nog att jag borde göra film! Det finns nog massa med no-lifers som skulle gilla denna moralblaska!


   
SvaraCitera

Mingel:

Vänta här nu, tror nog att jag borde göra film! Det finns nog massa med no-lifers som skulle gilla denna moralblaska!

På vilket sätt skulle den sticka ut ur mägnden filmer som hollywood skjuter ut ur sitt feta arsle menar du? I princip alla filmer kör på det händelseförloppet, alternativt att huvudkaraktären vaknar och inser att allt är en dröm och lär sig att älska livet som han tidigare hatade.


   
SvaraCitera

Trocadero:

På vilket sätt skulle den sticka ut ur mägnden filmer som hollywood skjuter ut ur sitt feta arsle menar du?

Alltså kommer även min film lyckas eftersom att alla andra handlar om det. Det är som att producera kärleksfilmer, de handlar alltid om samma sak men kan vi brudar sluta titta på dem? Nej, man bölar lika mycket varje gång!


   
SvaraCitera

Mingel:

Alltså kommer även min film lyckas eftersom att alla andra handlar om det. Det är som att producera kärleksfilmer, de handlar alltid om samma sak men kan vi brudar sluta titta på dem? Nej, man bölar lika mycket varje gång!

Men jag skulle inte gilla den. D:

Mingel:

Nej, man bölar lika mycket varje gång!

Jag grät en droppe när jag såg Notting Hill. [cute]


   
SvaraCitera