Aviseringar
Rensa alla

Stöter tjejer?


orcite
Ämnesstartare

Gör de aldrig det? En tjej kanske försöker SIGNALERA sin kompis kompis för att hon är intresserad men annars.. Tjejer, stöter de på något någonsin? När de är ute, i skolan, barer, diskon eller rent allmänt någon restaurang eller shopping center.. Gör tjejer någonsin sånt?


   
Citera

Ja, åtminstone på mig.


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

icke på mig iaf


   
SvaraCitera

Klart det finns. Men många tjejer vill att killarna tar första steget.


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

Sheriffen:

Klart det finns. Men många tjejer vill att killarna tar första steget.

Hur många då då egentligen ? Det är ju nästan alla tjejer som vill att killarna tar första steget. Jag har liksom inte hört en enda historia eller sett någonstans att det är tjejer som tagit första steget.

Det händer ju nästintill aldrig.


   
SvaraCitera

Nej de bits.


   
SvaraCitera

orcite:

Gör tjejer någonsin sånt?

DeathOrGlory:

Nej de bits.

Jag har gjort det,dock bara en gång för ett år sen,råstötte på en söt chalmerspojk på krogen,och ett år senare är jag fortfarande lite bitter för jag gick iväg och kommer inte ihåg varför utan att tatt hans telefonnummer. >_______<


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

Tözen:

Jag har gjort det,dock bara en gång för ett år sen,råstötte på en söt chalmerspojk på krogen,och ett år senare är jag fortfarande lite bitter för jag gick iväg och kommer inte ihåg varför utan att tatt hans telefonnummer. >_______<

Gick du bara fram och bet honom på riktigt?


   
SvaraCitera

orcite:

Gick du bara fram och bet honom på riktigt?

bet?har inte bitit,är du dum i huvet eller


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

Tözen:

bet?har inte bitit,är du dum i huvet eller

Alltså, vilket språk kommer du ifrån?

DeathOrGlory:

Nej de bits.

Tözen:

Jag har gjort det,dock bara en gång för ett år sen

Du är inte speciellt tydlig..


   
SvaraCitera

orcite:

Du är inte speciellt tydlig..

jag skulle poängtera för DoG att tjejer kan stöta med och d inte är så ovanligt.jag stötte på en person ganska brutalt och framfrusit en gång för ett år sen.


   
SvaraCitera

Men ja, vad tror du.


   
SvaraCitera

Tözen:

jag skulle poängtera för DoG att tjejer kan stöta med och d inte är så ovanligt.

Och det tror du inte att jag redan vet?


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Och det tror du inte att jag redan vet?

jag har inte sagt at jag inte tror du vet,d va bara ett konstaterande,fan va bitter du låter[shake]


   
SvaraCitera