Aviseringar
Rensa alla

Stolt nörd, vad spelar ni? 🙂


jag spelade sjukt mycket CS förr=/ Och var riktigt bra, Men slutade för att jag skämdes .. Jag ångrar verkligen att jag slutade trots att jag står fast vid att aldrig någonsin spela det igen..

Önskar att jag kunde vara stolt över det 🙁


   
SvaraCitera

ben1632:

Final Fantasy 13 och med jämna mellanrum Dante's inferno.

Har det släppts? [surprised]


   
SvaraCitera

Spelar inte mycket av något men det förekommer 😉
Final Fantasy XIII
WC3(DoTA)
CoD4

Spelade WoW innan och var faktiskt rätt så bra (2250 rating i 3v3) men slutade 🙂


   
SvaraCitera

Vi spelar star wars rollspelet mest i rollspelsföreningen nu. Annars brukar det vara Eon, eller kanske mutant. Eller bara DnD. [smile]

Edit: Klämmer ofta in lite Magic på rasterna i skolan också.


   
SvaraCitera

spelar en del olika. WC3, TF2, BF BC2, SupCom 1 och 2, spelade wow förut.


   
SvaraCitera
zIGGE

ben1632:

Final Fantasy 13

Tycker synd om dig

Tagit ner någon adamontousadssdfsd än? (de stora)

enhimmelskdrog:

spelar ingenting och är stolt.

Du spelar livet, och mobil smsMUD, lägre kan man inte komma


   
SvaraCitera

inte call of duty, iallafall. senaste tiden har det mest blivit arma 2 och left 4 dead 2, av alla kombinationer. senaste dagarna half-life source, efter att jag införskaffade det till följd av rastlöshet, och det visade sig att half-life är lika bra som det var 1998, eller när det var det kom ut. letar fortfarande efter ett vettigt strategispel att nörda in mig på, dock, har blivit för lite av det på senare år.


   
SvaraCitera

Gamer, inte nörd - för i helvete.

Men för tillfället är det mw2 (javet, usch), worms armageddon och givetvis wc3 (UMS'er samt Dota).

Casualspelar en del annat, givetvis. Mest på Sussie, min ps3, Senast klarade jag ur gow3. Innan det mirrors edge och jag håller på att plitar med Brütal legends.


   
SvaraCitera

zIGGE:

Du spelar livet, och mobil smsMUD, lägre kan man inte komma

är stolt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

och left 4 dead 2

[y] samma här 😉


   
SvaraCitera

Budolicious:

mirrors edge

Do like! Har det på dator dock. Hoppas att det kommer en tvåa och att tvåan har större friheter.


   
SvaraCitera

Kossanskatt:

[y] samma här 😉

gief steam-id.


   
SvaraCitera
zIGGE

Kossanskatt:

samma här 😉

nörd spel 😀


   
SvaraCitera

Jag brukar undvika att spela så mycket då jag blir så besatt av spel. Fast nu har jag för tillfället fastnat för Final Fantasy XIII, FF-spelen brukar vara ganska meditativa och roliga att köra. Behöver bara sitta bakåt och levla och samla föremål och avancera i storyn. Annars brukar jag föredra plattformare då det är instant satisfaction och skicklighet, Megaman 10 står väl på den listan.

Åtta:

Riktiga nördar skriver sina egna spel. [no-no]

Du som gjort det eller? Nice isåfall.

Budolicious:

Gamer, inte nörd - för i helvete.

Det ena utesluter inte det andra, klart man är en nörd om man spelar mycket spel. Du kanske förväxlar det med ordet datanörd?


   
SvaraCitera
Åtta

sylar:

Du som gjort det eller?

Jupp. Hade tråkigt och var sjuk i några dagar (jag tar varje ursäkt för att få spendera tid med dylika grejer).


   
SvaraCitera