Aviseringar
Rensa alla

Stone island jacka


Ämnesstartare

Okej, yes, denna är ju fruktansvärt dyr, och jag känner inte för att slänga ut 5000 + på en jacka. Så, är det någon som vet vart jag kan hitta en liknande jacka till ett billigare pris? [smile]

http://www.stoneisland.co.uk/content/ebiz/stoneisland/invt/49157221/49157221_v00...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Fan den där kan ju till och med se snygg ut på mig [love][y]


   
SvaraCitera

dom är alldeles för dyra för att se ut som dom gör, enligt mig
dessutom kommer du klassas som en huligan om du har den


   
SvaraCitera

jag tycker personligen att stone island kläder är ruggit snygga. på rätt killar så blir dom helt plötsligt döheta och man faller pladask.
sen är inte 5000 så mycket om man verkligen vill ha den.

och man behöver inte klassas som huligan enbart för att man bär en jacka ifrån stone island. man blir klassad som huligan beroende på hur man beteer sig. visst sen så säger kläderna en hel del också. men om man bara har en jacka så är det ingen som tänker ''kolla huliganen''

jag tycker du ska köpa jackan om du verkligen vill ha den 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du jackan får du vara beredd på att du kan åka på spö om du möter fel person på fel dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jennytherese:

på rätt killar så blir dom helt plötsligt döheta och man faller pladask.

Image


   
SvaraCitera
Exner

Tiger har en liknande, men den har bara fyra knappar i höjd, och inte lika markerad krage.

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du grabb och kan stå upp för den så köp den annars strunta i det.

Säg bara inte att du är en sån som inte erkänner att du har den just för "huligan-stämpeln". Att den är snygg är ett plus men både jag och du vet den största anledningen till att du vill ha den.

Desutom så är inte 5k så mycket för en jacka tänk på att det är fina grejer som håller i stort sett hur länge som helst.


   
SvaraCitera

majkie2:

Så, är det någon som vet vart jag kan hitta en liknande jacka till ett billigare pris?

Kolla Tiger, Acne etc. Men tänk på att du aldrig får samma snitt etc. och det är ju detaljerna som gör allt [no-no]

göteborg_:

Har du jackan får du vara beredd på att du kan åka på spö om du möter fel person på fel dag.

Fast varför skall man tänka så? På samma sätt som att vänsterpack och djurrättsaktivister säkert vill slå mig bara för att jag bär äkta päls...
Men vad fan, man skall kunna bära vad man vill.

Jag vill ex helst låsa in folk i Che Guevara tröja, men inte fan gör jag det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaten:

men både jag och du vet den största anledningen till att du vill ha den.

Att den är fruktansvärt snygg, ja.
Mista mig inte för en omogen huligan fjant.

Dessutom kan du se att jag inte är ute efter just den där, bara för att det är stone island, jag vill ha en liknande jacka, från ett annat märke, till ett billigare pris.

göteborg_:

beredd på att du kan åka på spö om du möter fel person på fel dag.

Tror inte det va [rolleyes]

jennytherese:

sen är inte 5000 så mycket

Moderaten:

inte 5k så mycket för en jacka

Jag tycker det är fruktansvärt mycket pengar, kommer vara fattig i över ett år om jag köper den, men jag tycker den är riktigt snygg, så jag kanske köper den ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Okej, yes, denna är ju fruktansvärt dyr, och jag känner inte för att slänga ut 5000 +

gav 5000 för min vinterrock, klart värt det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typlsd:

Kolla Tiger, Acne etc.

Aldrig hört talas om, men får kolla upp det. Kan absolut ingenting om kläder eller märken. Jag bryr mig inte så mycket egentligen, men just den där jackan är ett undantag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

gav 5000 för min vinterrock, klart värt det

Jo, men jag har inte så mycket pengar, skulle ta ett halvår för mig att spara ihop till 5000, och då kan jag inte spendera en krona på ett halvår. Dessutom kostar den 6000 ungefär, det är typ 3 billiga bilar [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha [wink] Jaja okej. Men köper du den så var ändå berädd på att folk kommer att konfrontera dig, tro mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaten:

Men köper du den så var ändå berädd på att folk kommer att konfrontera dig, tro mig.

Doesn´t matter.


   
SvaraCitera