Aviseringar
Rensa alla

Stopp i annans toa


Råkade göra detta på en restaurang när jag var typ tio eftersom det bara fanns sånt där papper som var till för att torka händerna.

Smet ut till bordet och viskade till pappa att han skulle säga det till någon som jobbade där varpå han nickar lite bakåt och säger "det har du nog redan gjort själv", för där stod en servitris och torkade av ett annat bord. Hon fnissade lite och sa "ja vi ordnar det".


   
SvaraCitera

gör bara dylik aktivitet på egen toalett. alternativt på hotellrum/motsvarande

kan komma på en enda gång jag varit rädd för att en sådan situation skulle uppstå på annan toalett, då spolade jag flera gånger under pappersanvändandet för att vara säker på att det inte skulle bli stopp


   
SvaraCitera

Jag försöker väl diskret lösa problemet medelst handkraft, toaborste - vad som nu finns att erbjuda. Men det är en intressant och lätt pressande situation att befinna sig i ja.


   
SvaraCitera

Om man har tillgång till en hink fyller man den med vatten och häller ner allt på en gång så att det bildas ett tryck som löser upp proppen. Funkar bäst om man håller hinken så högt som möjligt när man häller.

mvh macgyver (som bor i en lägenhet med en jättekinkig toa)


   
SvaraCitera

Minns förresten en gång när jag hade sovit över hos en killkompis. Han var tvungen att åka till jobbet på morgonen men jag sov ut. När jag vaknade gick jag på toa och... gjorde så att det blev stopp i den. Slutade med att jag fick gå och hämta en plastpåse, trä den på armen och helt enkelt stoppa ner den i toan för att försöka få bort allt gammalt papper som flutit upp. Allt medan jag grinade hysteriskt. Sedan sprang jag och slängde plastpåsen i soptunna en bit från hans hus. Berättade aldrig något för honom. Hehe.


   
SvaraCitera

Är det en person jag känner väldigt väl som best man eller liknade så brukar jag försöka få bort det annars går jag ut försiktigt och säger att nu jädrar är det stop i din toa! Hahaha.


   
SvaraCitera