Aviseringar
Rensa alla

Stoppa invandringen ?


Ämnesstartare

Bara jag som tycker att det börjar bli på tok för mycket invandrare? man börjar ju snart känna sig utanför som svensk då man nästan ser mer turkar än svenskar när man är ute en kväll .. och det vanligaste namnet snart är Muhammed.

Varför ska man ens ta in invandrare ? klarar vi svenskar inte av att sköta vårat eget land ? Ska nån komma hit och invandra så bör dom kunna bidra med något bra, och med bra menar jag inte att leecha bidrag, hamna i finkan eller starta pizzeria.

Har man nu fått möjligtheten att komma hit så tycker jag minsta lilla övertramp vad gäller brott ska bestraffas med tillbaka skickning.

åsikter ?


   
Citera

Stoppa invandringen? Nej. Stoppa nationalister som du? Ja.


   
SvaraCitera

Vi borde ägna mer tid åt ankorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om vi ska fortsätta tänka som vi gör nu kan vi ju lika gärna dumpa hela iden med att ha länder.


   
SvaraCitera

4chan:

Bara jag som tycker att det börjar bli på tok för mycket invandrare?

Nejdå, finns många andra rasister


   
SvaraCitera

4chan:

Om vi ska fortsätta tänka som vi gör nu kan vi ju lika gärna dumpa hela iden med att ha länder.

Ja! [bigcheers]


   
SvaraCitera

"Kvantitet före kvalitet".


   
SvaraCitera

griff1n:

"Kvantitet före kvalitet".

Jag tycker vi kör på "kvalitet istället för kvantitet" istället, det skulle ju bli intressant vad som klassas som kvalitet, harkel harkel... ariskt blod och prickfritt brottsregister? I så fall åker jävligt många svenskar ut...


   
SvaraCitera

4chan:

Du är inte värd att nicka 4chan! [mad]


   
SvaraCitera

Stoppa invandringen? Nej! Bättre integreringspolitik? Ja!


   
SvaraCitera

Hine8:

Jag tycker vi kör på "kvalitet istället för kvantitet" istället, det skulle ju bli intressant vad som klassas som kvalitet, harkel harkel... ariskt blod och prickfritt brottsregister? I så fall åker jävligt många svenskar ut...

Kvalitet är när man först och främst löser problem (t ex arbetslöshet) utan hjälp utifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hine8:

Jag tycker vi kör på "kvalitet istället för kvantitet" istället,

du verkar ju hålla med mig o.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte Sverige beroende av Invandring för arbetskraft eller är den tiden förbi? [rolleyes]
Jag har inget problem med att invandrare kommer hit så länge dom följer våra lagar. Men dom som har problem att följa dom kan vi skicka hem. [no-no]


   
SvaraCitera

griff1n:

Kvalitet är när man först och främst löser problem (t ex arbetslöshet) utan hjälp utifrån.

Varför inte ha hela världen som hem? istället för att fortsätta med dessa löjliga gränser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ståltråden:

Bättre integreringspolitik? Ja!

Det låter som ett väldigt bra förslag [y]


   
SvaraCitera