Aviseringar
Rensa alla

Stoppa piercings!


Ämnesstartare

Till att börja med så är dessa groteska kvarlevor från 90-talet groteskt fula och passar ingen, oavsett "stil".
Det spelar ingen roll om det är en hippie med långt nedhasade byxor och kepps på sned eller en slipsnisse med kostym. Ingen av dem passar med piercing och ingen annan heller, för den delen.
Vad är det för sjuklig drift, som driver alla dessa ungdomar till att ta hål på ansiktet och föra in en bit metal i hålet?
Är det att klassa som en grav psykisk sjukdom, med tvångssterilisering och en hel del rotande i hjärnbarken med smutsiga instrument som följd?

Piercings bör vara förbjudet i svensk grundlag. Individerna i samhället mår enbart bra av att kontrolleras av storebror. Mer statlig kontroll åt folket!


   
Citera

(°♦°)
(/_\)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du skulle må bra av kontroll, en psykiatrisk evaluering kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dragula:

Du skulle må bra av kontroll, en psykiatrisk evaluering kanske?

Du kommer att brinna i helvetet för det där inlägget. Kättare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

Du kommer att brinna i helvetet för det där inlägget. Kättare!

Ojoj, kom an då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dragula:

Ojoj, kom an då.

Hade jag haft befogenhet, så hade jag raderat dina inlägg och stängt av ditt konto. Antikrist!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

Antikrist!

Mm, eller som de ortodoxa araberna som hade diverse utsmyckningar i ansiktet. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

well its not gonna happen [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker vi skall sterelisera och ge lobotomi till idioter som yrkar för ökat antal förbud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker piercings är sött, jag vill personligen inte ha några fler än i öronen, men det är fint på många, en utsmyckning (= se det som en tatuering man kan plocka bort? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

kvarlevor från 90-talet

Piercings har funnits nåågot längre än sedan 90-talet du ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är fint! Fast personligen tycker jag det kan bli för mycket om man har mer än 2 piercingar i ansiktet. Då blir det lissom grädde på moset...


   
SvaraCitera

hater den lilla runda piercingen som ser ut som en finne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_digital_blonde:

well its not gonna happen

Om nu inte du vill sköta jobbet åt mig?
Jag pekar ut vad jag vill ha raderat, okej?

Garm1:

tycker vi skall sterelisera och ge lobotomi till idioter som yrkar för ökat antal förbud.

Människor mår enbart bra av att bli förbjudna till att ta sig friheter. Vi måste så långt från anarki som vi kan komma. Majoriteten av folket är korkade får som vi få intelligenta (regeringen), ska fösa omkring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

Majoriteten av folket är korkade får som vi få intelligenta (regeringen), ska fösa omkring.

Hur kommer det sig att enbart idoterna som förespråkar detta? Är du antidemokrat med?

Comhem:

Människor mår enbart bra av att bli förbjudna till att ta sig friheter.

och vad baserar du detta på?

Comhem:

Vi måste så långt från anarki som vi kan komma.

Sannerligen, då anarki betyder kaos, och förr eller senare leder till facism och minskad frihet. Det som behövs är liberalism.


   
SvaraCitera