Aviseringar
Rensa alla

stor förhud


Ämnesstartare

hej!

jag är en kille på 18 år som har ett pinsamt problem, min förhud går bara dra bak när penis är slak så den är liksom för ollonet när jag har stånd. Undrar om det finns nåra tjejer här som har haft sex med nån kille som har så och killar som har samma problem....

MVH


   
Citera

johnnyballe:

jag är en kille på 18 år som har ett pinsamt problem, min förhud går bara dra bak när penis är slak

Jag hade samma problem tidigare, men inte längre. Hade trång förhud och väldigt kort sträng. Men det har typ töjts ut nu, så nu är det inga problem längre. Så försök att töja ut den lite, det går om man vill. Ta inte i för mycket bara, haha [wink]

Det gjorde sketans ont när min sträng gick av när jag hade sex, och det blödde lite. Det har hänt flera gånger, den har typ gått av mer och mer. Men nu har den läkt, och allt funkar prima, haha [bigsmile]


   
SvaraCitera

Töj tills det löser sig. Var också sådär förut men bara runka hårt och ofta så blir det nog bra.


   
SvaraCitera

Har samma problem, fast jag kan dra bak över ungefär halva ollonet i erigerat tillstånd. Har inte stött på någon tjej som haft problem med det. Dock har jag undersökt det hos urologen och fick bekräftat att det är trång förhud och jag ska operera bort det någon gång på hösten 2008... Heja svenska läkevården [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nice, tack för alla svar =)


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

gång på hösten 2008

Nu är du nog lite fel på det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Dock har jag undersökt det hos urologen och fick bekräftat att det är trång förhud och jag ska operera bort det någon gång på hösten 2008... Heja svenska läkevården

Har samma problem och måste också opereras. Opererar dom under sövning eller lokalbedövning ?


   
SvaraCitera

Have the same problem, fast det är precis så att den går ner över ollonet, fast inte längre


   
SvaraCitera

schizofrenutter:

Nu är du nog lite fel på det [wink]

Nej, det är just det jag menar [cute] Det skulle åtgärdats i höstas men dem kallade mig aldrig [mad]

William94:

Har samma problem och måste också opereras. Opererar dom under sövning eller lokalbedövning ?

Enligt urologen kör dem med lokalbedövning [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snip snip

morfintablett och borta


   
SvaraCitera

johnnyballe:

den är liksom för ollonet när jag har stånd.

Image

Verkar vara fler som har det så. [y]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Nej, det är just det jag menar [cute] Det skulle åtgärdats i höstas men dem kallade mig aldrig [mad]

Elakt :C


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera