Aviseringar
Rensa alla

Stor, ful näsa


Ämnesstartare

4.5cm lång 5.5 cm bred. Ojojoj! Är detta stort och vad har ni för mått?
Ser mest dålig ut i profil. Den ser ut exakt så här:
Image
Operation behövs som fan.


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tycker inte att det är något fel på näsan på bilden, den ser helt normal ut. Vissa passar i stora näsor och andra gör inte det, beror helt på hur resten av ansiktet ser ut.


   
SvaraCitera

Var glad att du har en kraftig, karaktäristisk näsa. Finner detta stiligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den är lite fulare än Zlatans när jag tänker efter. Det blir ändå näsoperation till slut när man fått ett jobb vilket lär dröja.
Samma anledning som detta inlägg:

:

Jag är fortfarande ung dock, endast 18år. Det är väl i denna tid som det kanske känns lite jobbigt och man har många funderingar om sitt utseende. Jag kommer troligtvis att genomföra en näsplastik när jag har blivit lite äldre och har råd med det. Jag vet att många kommer tycka att jag kanske är en svag person som inte trivs med sig själv bla bla bla. Men dom som kommer kritisera mig eller prata bakom min rygg är nog personer som inte kommer förstå hur jag har haft det. Jag vet att jag kommer bli en helt ny person om jag gör en näsplastik, jag har alltid kännt att jag inte vill göra en, men jag vet att jag skulle må så mycket bättre och man lever bara en gång. Då ska man väl vara nöjd med si själv liksom

Dvs. man lever bara en gång


   
SvaraCitera

Klart, du ska ju göra som du vill. Men det är säkert ingen annan som ser något fel på din näsa.


   
SvaraCitera

har aldrig och tänker aldrig mäta min näsa.
tror dock den är rätt liten.
människor har sagt att de tycker min näsa är fin
nöjer mig med det.
tycker det verkar vara läskigt att operera näsan


   
SvaraCitera

gillar inte min näsa heller
men det är inte så att jag tänker på det jämt

har du inget annat du kan fokusera på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NÅT FEL MED DEN LR?[mad]


   
SvaraCitera

.. inte undra på att Zlatan står i offside med sin näsa. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Men det är säkert ingen annan som ser något fel på din näsa.

Det gör dem nog. Märker ibland att folk som får syn på vänder bort huvudet nästan med ett ryck. I profil då. "Lite" irriterande siså.

När jag tänker efter en gång till så är den inte Getful men ändå inte vacker. Och eftersom jag en gång sett bra ut så är inte det nog.

Blivande_japan:

tycker det verkar vara läskigt att operera näsan

det är det. men värt varenda ore.

enhimmelskdrog:

gillar inte min näsa heller
men det är inte så att jag tänker på det jämt

har du inget annat du kan fokusera på?

Jag tänker inte på det tills... jag möter en spegel, ca 1ggr om dan. Och att krossa speglar bringar sju års olycka om inte så är fallet så skulle värden ej gilla det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var glad att du har två fungerande näsborrar[bigcheers]


   
SvaraCitera

ObladiOblAda:

Det gör dem nog. Märker ibland att folk som får syn på vänder bort huvudet nästan med ett ryck. I profil då. "Lite" irriterande siså.

Men folk glor på allt, spelar ingen roll hur du ser ut. Det kommer ändå finnas folk som glor på dig.

ObladiOblAda:

När jag tänker efter en gång till så är den inte Getful men ändå inte vacker. Och eftersom jag en gång sett bra ut så är inte det nog.

Det är ju sant som du säger "man lever bara en gång" Tror du att ditt självförtroende ökar av en plastikoperation så är det klart du ska göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När du springer in i väggen med stånd, och näsan slår i först, då kan du börja fundera på om din näsa är för stor.


   
SvaraCitera

ObladiOblAda:

det är det. men värt varenda ore.

tkr du ska jobba på självkänslan ist. det är gratis.


   
SvaraCitera

feel you 😛


   
SvaraCitera