Aviseringar
Rensa alla

stor mage , mår så dåligt ..


Ämnesstartare

hej , jag skriver här för att jag mår så JÄVLA dåligt..
jag känner mig så fet varje dag , och det enda jag typ tänker på är att gå ner i vikt , de senaste två åren har jag blivit mkt större , det syns inte på vågen , men det syns på kroppen .

har fått värsta magen , jag lovar, ALLT fett har hamnat där (och på låren) men inget på brösten, typ mini .. utan tröja, eller med tajt tröja ser jag GRAVID ut. det var en som t.o.m trodde jag var gravid !

jag mår verkligen superdåligt över det här , och kan inte längre visa mig i tajta, vanliga tröjor utan allt måste vara oversize så inte min "gravidmage" syns . fattar inte varför allt hamnat just där . :\

jag vet inte vad jag ska göra , jag har inte ätstörningar eller ngt sånt men jag mår iaf väldigt dåligt över min vikt .

kan inte längre ha topparna jag hade förut utan att min mage putar ut. skämms som tusan .

vad ska jag göra ? hur blir jag av med denna jävla magen ?

grejen e att jag har ju små bröst , mina axlar ser beniga ut , lix min överkropp ser ut som en överkropp på en 7-åring kanske , men sen underkroppen är värsta stor. jag vill ju inte bli smalare upptill .. där vill jag ju bli större istället ..


   
Citera
Ämnesetiketter

Har du haft oskyddat sex under senaste tiden?


   
SvaraCitera

Det behöver väl inte vara fett kanske, utan att du är överkänslig mot något som du äter? Då kan man bli svälla upp, speciellt över magen. Du kan testa att undvika gluten eller mjölkprodukter ett tag och se om det gör någon skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börja träna? [cute]

Dold text: pics or gtfo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Har du haft oskyddat sex?

nej de har jag inte ..

Oväntad:

ågot som du äter? Då kan man bli svälla upp, speciellt över magen. Du kan testa att undvika gluten eller mjölkprodukter ett tag och se om det gör någon skillnad.

mjo , asså på morronen är min mage inte lika stor , men sen om jag kollar på kvällen har den alltid svällt upp mkt mer så då känner jag typ att jag inte vill äta något under dagen , för jag mår så dåligt när jag ser den uppsvälld på kvällen sen . :\ men ja jag kan testa de ett tag .. hur länge ungefär , tills man kan märka nån skillnad ? jag får inte ont i magen av mjölkprodukter.. kan man va laktosallergiker ändå ?


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

nej de har jag inte ..

Bäst att kolla, finns ju tjejer som på något mysiskt vis kunnat vara ovetandes i 6-7 månader om att de varit gravid ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Now_what:

börja träna

jag är för seg o orkar aldrig ta mig till gymmet , har tänkt att börja promenera/springa kanske men jag tar mig aldrig i kragen och gör de heller , dels för att de är så kallt ute och jag har så mkt annat o göra också , massa plugg o skit .. de blir aldrig att ja gör det helt enkelt . skjuter fram de.

Now_what:

pics or gtfo

aldrig .. skämms FÖR mkt för det .. men ser verkligen gravid ut, och de har en påpekat t.o.m när jag bara hade på mig behå och trosor och de känns ju kul o höra, då kan man t.ex inte skylla på att det är jeansen som sitter för tajt elr ngt utan man såg min mage väldigt bra då, så alltså ser jag gravid ut, och hur roligt är det ..


   
SvaraCitera

Join the cluuuuuuuuuuuuuuuuuuuub


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Bäst att kolla, finns ju tjejer som på något mysiskt vis kunnat vara ovetandes i 6-7 månader om att de varit gravid ;p

ja de har jag läst om , men jag har inte haft oskyddat , kondom har de alltid varit med . :d så de finns ingen chans liksom .. dessutom har jag min mens som vanligt[smile]


   
SvaraCitera

banta då?[zzz] det är liksom inte direkt svårt.


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

ag är för seg o orkar aldrig ta mig till gymmet , har tänkt att börja promenera/springa kanske men jag tar mig aldrig i kragen och gör de heller

Jamen då ska du ju inte klaga om du inte orkar göra nått åt det. Ut och rör på dig och ät mindre onyttgt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

banta då?

vet inte hur jag ska äta elr nånting , och jag kan typ klara mig en vecka sen trycker jag i mig massa onyttigt .. har enormt sockersug , varje dag .

Cobrastyle:

Jamen då ska du ju inte klaga om du inte orkar göra nått åt det. Ut och rör på dig och ät mindre onyttgt!

ja , jag har skitdålig självdisciplin o även om jag vill gör jag de inte ! de känns så tråkigt o trist o gå ut o springa ensam , och kallt , ser typ inget positivt i de , förutom att jag blir fin efter ett bra tag då , men det får mig ändå inte o göra det .. d känns inte så lockande o springa ut i kylan liksom.. känns som om d inte kmr bli så mkt skillnad sen ändå..


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

jag är för seg o orkar aldrig ta mig till gymmet , har tänkt att börja promenera/springa kanske men jag tar mig aldrig i kragen och gör de heller

man måste ju liksom inte träna för att gå ner vikt[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

man måste ju liksom inte träna för att gå ner vikt

nej men jag kan inte äta mindre än vad jag gör, blir ashungrig då ju .. o då trycker jag i mig onyttigt istället .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thisshitisBANANAS:

gymmet , har tänkt att börja promenera/springa kanske men jag tar mig aldrig i kragen och gör de heller , dels för att de är så kallt ute

ut och gå eller spring! det börjar ju bli varmare nu..och om presidenten i usa hinner träna hinner väl du också? 30-60 min 3 gånger i veckan?


   
SvaraCitera