Aviseringar
Rensa alla

stor mage , mår så dåligt ..


thisshitisBANANAS:

hur länge ungefär , tills man kan märka nån skillnad ? jag får inte ont i magen av mjölkprodukter.. kan man va laktosallergiker ändå ?

Jag vet inte, kanske kan vara värt att testa en månad eller så?

Jag tror nog att man kan vara laktosallergiker utan att få ont i magen, och du kan ju vara känslig mot laktos eller mjölkprotein utan att vara allergisk, eller vad man ska säga.


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

vet inte hur jag ska äta elr nånting ,

räkna kalorier bara[y] håll dig typ under typ 1000 kalorier om dagen så kommer din mage försvinna på nolltid[y]

thisshitisBANANAS:

har enormt sockersug , varje dag .

det är mest en vanesak. alltså din kropp ar antagligen van vid att få i sig massa socker isåfall. det går över efter ett tag.


   
SvaraCitera

Det kan vara tillfälliga gaser eller att du binder vatten vid mens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Now_what:

ut och gå eller spring! det börjar ju bli varmare nu..och om presidenten i usa hinner träna hinner väl du också? 30-60 min 3 gånger i veckan?

mjo som tur är .. =) hah ja de har du rätt i ... blir de någon skillnad då om jag tränar , alltså märkbar skillnad ? vill få en rätt så mkt plattare mage till sommaren typ , så jag vågar visa mig i bikini som en normal människa utan att behöva skämmas för min "gravidmage"

postis_per:

håll dig typ under typ 1000 kalorier om dagen så kommer din mage försvinna på nolltid

jo, det blir nog lättast så . =) kollade på nån sida att jag ska få i mig 1200 kal per dag , men 200 kal mindre är ju inte så mkt , ska jag satsa på t.ex 800 eller kommer jag bli för smal då ? vill alltså inte bli sååå mkt smalare , inte som om jag har ästörningar, det är inte fint .. vill bara ha bort min mage.

postis_per:

in kropp ar antagligen van vid att få i sig massa socker isåfall. det går över efter ett tag.

jo det är den.. men vet du något man kan ersätta det onyttiga med då , när man känner sötug ?

Oväntad:

Jag vet inte, kanske kan vara värt att testa en månad eller så?

Jag tror nog att man kan vara laktosallergiker utan att få ont i magen, och du kan ju vara känslig mot laktos eller mjölkprotein utan att vara allergisk, eller vad man ska säga.

ja , 🙂 tycker iofs om laktosmjölk o sånt hehe .. fast det är ju dyrare , det blir inte mamma så glad över .. men jag kan ju testa =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Det kan vara tillfälliga gaser eller att du binder vatten vid mens

men jag har ju haft sånhär mage ett bra tag .. alltså , ett år ungefär kanske , jag vet inte .


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

men jag har ju haft sånhär mage ett bra tag .. alltså , ett år ungefär kanske , jag vet inte .

Hur ofta gör du nummer 2? Om svaret är Mindre än 1 gång om dagen kanske du skulle se till att få i dig lite mer fibrer. Som du beskriver det så låter det som att du är svullen .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allvarligt värdelös tråd utan bild.


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

kollade på nån sida att jag ska få i mig 1200 kal per dag ,

waaat vad lite. hade för mig att det brukade ligga runt 2000 om dagen[zzz] men det kanske är för att jag är kille. om det verkligen är 1200 kanske du borde satsa påtyp 7-800 ja. men kolla på typ http://www.kaloritabell.com/kaloriraknare.php .


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

jo det är den.. men vet du något man kan ersätta det onyttiga med då , när man känner sötug ?

typ äpplen kanske[party] jag vet inte. men det bästa är ju ju att bli av med ditt sötsug hellre än att tillfredställa det. alltså strunta i det helt[party]


   
SvaraCitera

Sluta uppmana liten flicka att banta, [mad]! Det finns tillräckligt med anorektiker på um


   
SvaraCitera

PHilippaPH:

Sluta uppmana liten flicka att banta, [mad]!

vadå hon säger ju att hon är så tjock att folk har frågat om hon är gravid[zzz]

PHilippaPH:

Det finns tillräckligt med anorektiker på um

det är inte anorexi att anse att man borde bli smalare[zzz]


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Join the cluuuuuuuuuuuuuuuuuuuub

Neeh, inte du Ohy [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Neeh, inte du Ohy [blush]

Hah va.. hur vet du det?


   
SvaraCitera

postis_per:

det är inte anorexi att anse att man borde bli smalare

Alla tjejer anser att de bör bli smalare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

motion [love]


   
SvaraCitera