Aviseringar
Rensa alla

Stor öm spricka i slidöppningen? :'(


Ämnesstartare

Howdy.

Jag har ett problem som känns lite.. awkward att prata om här, men jag hatar Gyn så.. hellre detta i första hand..

Min pojkvän och jag har ganska hårt sex, och han är kanske inte den bästa på att sikta snällt. när man ligger på rygg ska den jag har sex med helst av allt sticka in sin kuk så långt uppåt i slidöpningen som möjligt, alltså inte vara och trycka mellan analen och slidöppningen.. Det gör djävulskt ont.

Problemet:
Jag har ett lång stor spricka i slidöppningen. nederst.. Den kliar inte, svider inte, men den är oerhört öm. Problemet med små sprickor har alltid kommit efter sex, men nu är den enorm.. inte alls i stil med de jag haft förut. och de jag haft förut har ju läkt på bara någon dag. Det tvivlar jag på att denna gör...

-Kan kombinationen av en våldsam och oförsiktig kille som alltid har för bråttom med att komma igång, vara anledningen till att jag har en stor spricka i det tunna skinnet nederst på utsidan slidöppningen, innan mellanväggen och analen..?

Jag vill inte ha den. jag vill inte se den mer. det känns mäkta osexigt med en spricka och det ömmar så, och jag vill kunna ha sex ganska ofta..

Hjälp..?

slida.gif


   
Citera
Ämnesstartare

ha inte sex förrän sprickan har läkt och säg till killen att vara försiktigare? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungdomsmottagningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ha inte sex förrän sprickan har läkt och säg till killen att vara försiktigare?

Jag tror inte att den kan läka.. den är så stor..minst två cm..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dark_solitude:

ag tror inte att den kan läka.. den är så stor..minst två cm..

åk till gyn och sy ihop den då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

åk till gyn och sy ihop den då

Yippie [cry]
Gyn, som brukar sy ihop saker utan bedövning och skit..

jaa.. det är kanske det jag måste.. men jag vill helst absolut inte.. jag är livrädd för gyn..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dark_solitude:

jaa.. det är kanske det jag måste.. men jag vill helst absolut inte.. jag är livrädd för gyn..

du sa ju själv att den inte kan läka så du har väl inget annat val


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked][censur][shake][sad][confused][tard][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schysst kille btw [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ej ha sex med din kille.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag får fantomsmärtor i den fitta jag ej har. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

schysst kille btw

Idoufe:

Vill ej ha sex med din kille.

Jag tror att det kanske beror på att jag inte varit tillräckligt upphetsad, och min kille slant ganska redigt i morse när vi skulle ha sex.. Han är väldigt snäll att ha sex med, men ibland har han för bråttom.. han är allt annat än självisk, men han förstår inte vilken tid jag behöver för att bli våt så det räcker... han är inte så jätte erfaren.. "/

Beställer tid hos ungdoms mottagningen i morgon så jag får träffa deras gynekolog..
Tack hörrni!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dark_solitude:

på att jag inte varit tillräckligt upphetsad

Man får inte 2cm sprickor av att inte vara tillräckligt upphetsad. Låter ju mer som att han gått loss med en kniv eller nåt.


   
SvaraCitera

Jag ångrar mig. Jag vill inte vara tjej längre.


   
SvaraCitera