Aviseringar
Rensa alla

Stora beslut?


Robler
Ämnesstartare

Har nu ett jävligt stort beslut framför mig, och fattar att jag måste bestämma mig själv, men det är svårt ^^"
Har ni några knep ni brukar göra, typ lista upp för och nackdelar, innan ni tar ett stort beslut?


   
Citera
Ämnesetiketter
Exner

När är deadline?


   
SvaraCitera

Robler: Har ni några knep ni brukar göra, typ lista upp för och nackdelar, innan ni tar ett stort beslut?

Ingen lista per se, men försöka resonera mig fram till i fall beslutet i slutändan kommer gynna mig eller inte. 


   
SvaraCitera
Robler
Ämnesstartare

Exner:
När är deadline?

Handlar då om plugg, så egentligen så är deadline inte förrän i höst, men desto längre jag velar desto mindre chans att jag kommer in + mindre chans att få boende 


   
SvaraCitera
Exner

Robler:

Handlar då om plugg, så egentligen så är deadline inte förrän i höst, men desto längre jag velar desto mindre chans att jag kommer in + mindre chans att få boende 

Ok. Står du i alla bostadsköer som du kan?


   
SvaraCitera

Känn efter hur det känns för dig. Vill du plugga det? 
Söka kan man alltid och man kan alltid säga nej med om man inte vill. 

Bostadsköer kan du alltid skriva in dig i. Finns inget som säger att du måste tacka ja om dom säger att du är närmast på tur.


   
SvaraCitera

Mina stora beslut kommer så jääääävla spontant ba.. Ofta när jag är med polarna så ba från ingenstans typ ba öh nä men fan jag skall nog göra detta. 


   
SvaraCitera