Aviseringar
Rensa alla

Stora Bonde söker fru-tråden


Bell
 Bell
Ämnesstartare

Tittar ni?? Hur många skämskuddar har ni? Det är så gulligt och jobbigt samtidigt.. typ killarna som dejtar Marlene (heter hon så?)! De är så tafatta, haha! Kändes som att hon skulle kunna hitta mycket mer normala killar, hon är ju ändå rätt hurtig.

Och vad har hänt med programidén? I andra säsonger gick de på massa dejter, hade massa aktiviteter för sig! Nu går de iväg en kvart ibland och samtalet går oftast; "Jaha, hur känns det här då..?" "Jo, det känns bra.. det är skönt att vara på landet." "Ja, du trivs?" "Ja, det gör jag ju.." "Jaha, ja.. ska vi går tillbaka till de andra?" "Ja, det gör vi?"

TRÅKIGT!! Tacka vet jag Ensam mamma söker där de hånglar loss! PartyParty


   
Citera

Hade tvn igång men lyssnade mest, verkade ganska stelt. 🙁


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

FruLiten: Hade tvn igång men lyssnade mest, verkade ganska stelt. 🙁

Ja, eller hur! Jag förstår ju dock att man som tv-tittare inte alls får se allt, men verkar som de inte känner varandra.. förstår inte varför de "sökande" inte tar mer initiativ! Om jag var en av dem skulle jag kramas och vara allmänt göllig hela tiden för att "vinna". De är så tråååkiga!


   
SvaraCitera
mynona

den borde i alla fall ha hetat Bonde söker hustru


   
SvaraCitera

I Helvete heller.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

mynona:
den borde i alla fall ha hetat Bonde söker hustru

varför?

Lex:

Haha, underbart! Men det finns värre:

hur bäddar man in videon? Rodnar


   
SvaraCitera

Bell:

varför?
Haha, underbart! Men det finns värre:

hur bäddar man in videon? Rodnar

Uh 🙁 hittade hon någon till slut?


   
SvaraCitera

Hittade han någon? Han verkar så sött bortkommen. Förstår inte alls dialekten dock.
Tyckte att han svarade "meduza" på frågan om han hade fler djur än grisar, vilket jag hoppas att han ej gjorde.


   
SvaraCitera

usch


   
SvaraCitera

isola: Tyckte att han svarade "meduza" på frågan om han hade fler djur än grisar, vilket jag hoppas att han ej gjorde.

jag tyckte han pratade om Joddla med siv, så det känns som klippet är ganska klippt 🙁


   
SvaraCitera

musiken är ganska jobbig, men vad är det för min??? haha love it 🙁


   
SvaraCitera

vanligt förekommande om man har adhd.


   
SvaraCitera

Lex:
vanligt förekommande om man har adhd.

tics?

FruLiten:

jag tyckte han pratade om Joddla med siv, så det känns som klippet är ganska klippt 🙁

haha hade velat höra frågan isf


   
SvaraCitera
mynona

Bell: varför?

fru låter käckt hurtigt, hustur ilustrerar hur gammalmodigt det är att gifta sig och förlöjligar titeln


   
SvaraCitera