Aviseringar
Rensa alla

Stora kärleks problem(Kille Gay)


Ämnesstartare

Hej!
jag kanske har berättat i mina andra trådar att jag är homosexuell.... 
Det är så här att jag är kär i kille i min klass... Han är skit snygg precis som jag, opus det lät lite sjjälbelåtande och kaxit men ändå...,
Jag berättade för honom i höstas att jag har haft känslor för honom sen 6:an.... (Går i sjuan nu)
Han blev typ förvånad  eller chockad jag bet inte men nått sånt.... Han har liksom gått vidare och bryr sig inte så mycket om det! Men jag klarar inte av det! Jag kan inte sluta kolla på honom och det blir speciellt generande/pinsamt när vi är i grupp... ( Vi hamnar typ i samma grupp hela tiden, jag gillar det men det är ändå jobbigt). Jag vet inte hur jag ska bete mig heller mot honom... Jag har typ inga kill kompisar alls av någon anledning tror det kan vara för dem är  avundsjuka på mig, fan nu lät det så där självgod igen..... Hata att vara typ dum/kaxig/arg.....Vi har gått. I samma klass sen förskolan...... Vi bytte skola till sexan det var 9 av femmorna som skulle flytta till en annan skola till sexan..... Asså jag vet inte hur jag ska få kontakt med honom! Har hans kik/ instagram ......  Han är alltid med dem andra killarna i klassen men när jag försöker vara med killarna så blir det att dem fryser ut mig att jag inte får vara med dem och st gör ju det ännu värre! 
Men sen kanske han inte är säker på sin sexuella läggning..... Jag är ju helt säker! Asså typ alla ungdomar 7-9 årskurs ... Inte alla men flesta! Dem påverkas av att vara som alla andra det blir som grupp tryck att man ska vara heterosexuell/straight..... Asså jag vet seriöst inte asså herre gud fan nu verkar jag som en drama Queen/king ...... Men hjälp! Hur ska jag få honom att gilla mig också?


   
Citera
Ämnesstartare

Kirache
Han är skit snygg precis som jag, 

Hahhahahaha

Det är inte att de är avundsjuka på sig... Blink


   
SvaraCitera

Jag tycker du verkar ha gjort det mesta man kan göra om man gillar någon. Du har ju sagt rakt till honom att du gör det. Hans reaktion tycker jag låter som att han tog det bra men tyvärr verkar han inte särskilt intresserad tillbaka. Då finns det tyvärr inte mycket du kan göra. Antingen får du acceptera att ni bara förblir vänner eller så får du försöka hålla dig undan ifrån honom så att känslorna till slut "tynar" bort. Det låter som en jobbig grej att göra (och det är sjukt jobbigt), men tyvärr blir det till slut enda alternativet. Om man istället försöker fokusera på sina vänner blir det lättare att komma över honom. Att vara intresserad av någon utan något intresse tillbaka är alltid en jobbigt situation för alla. Gäller helt enkelt att ta sig förbi det så gott det går.

Detta gäller förstås om han själv inte tar initiativ på något sätt. Om han själv tar initiativ kan du ju försöka. Men att försöka stöta på honom nu skulle bara göra att han kände sig generad och obekväm.


   
SvaraCitera