Aviseringar
Rensa alla

Stora läxhjälpstråden


time
 time
Ämnesstartare

Tja finisar! Hoppas ni har en superb måndagskväll. 

Eftersom jag inte kan sluta babbla om vad som händer i mitt liv är ni kanske medvetna om att jag pluggar till lärare, något jag tycker är sjukt kul och inspirerande. Sedan jag började utbildningen har jag märkt att några bett om hjälp/blivit påtvingade hjälp av mig med olika läxor, och eftersom vi är en stor samling smarta och trevliga människor tänkte jag att det vore kul om vi kunde göra en samlingstråd för läxhjälp, där alla som vill kan vara mentorer. Till exempel är jag bra på svenska, engelska och historia, men någon som Dazed är kanske ännu bättre på historia - och Zymba är jättebra på politik, och någon annan är kanske ett supermattesnille?

Så, jag gör en liten intressekoll för mentorer nu, om ni vill vara med - och när någon har en läxfråga så kan de kolla listan i trådstarten på vem som är bra på vad, och citera dem. 

goteborg-kortedala-bibliotek-laxhjalp--1


Time: Svenska, engelska, historia, ryska
Dazed: Historia, samhällskunskap


   
Citera
reben

´hallå anderslkpg e väl kingen på matematiken


   
SvaraCitera

Time: Svenska, engelska, historia, ryska
(en periodande) Dazed: Historia, samhällskunskap


   
SvaraCitera

Perfa med ena tråd. 
Jag ska skriva en uppsats imorgon om HIV/Aids och en av frågorna jag ska ha svaret på är hur det påverkar samhället utav sjukdomen. Och ja, mitt svar var folk dör men lite mer än så är det antar jag så i nead help!  


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
Perfa med ena tråd. 
Jag ska skriva en uppsats imorgon om HIV/Aids och en av frågorna jag ska ha svaret på är hur det påverkar samhället utav sjukdomen. Och ja, mitt svar var folk dör men lite mer än så är det antar jag så i nead help!