Aviseringar
Rensa alla

Stora pant-tråden!


Ämnesstartare

Är du lat?
Har du en massa pant hemma?
Är du villig att skiljas från panten och i gengäld också skänka efter pengarna för panten?

Då är det här tråden för dig!

Här kan lata människor skänka sin pant till de som är driftiga nog att ta reda på den!Cool

Kör kör kör!


   
Citera
Ämnesstartare

pantamera_148136606.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså, är för lat för att ens spara på pant. Slänger allt istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Asså, är för lat för att ens spara på pant. Slänger allt istället.

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag slänger när jag druckit färdigt obv


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Nej, är inte pantad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så anti ni är, tyckte det var en jättefin idéGråter


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

aristoteles:
Så anti ni är, tyckte det var en jättefin idéGråter

Brukar ge pengarna för panten till tidigare annars. Men panta kan man ju göra när man ska iväg och handla. Men har sällan pant, då jag sällan köper dryck.


   
SvaraCitera
penja

skänker alltid pantpengarna mvh duktig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är det för efterblivenhet att slänga pant i stället för att samla och panta den? skäms på er

Jag sparar och pantar i slutet av den ekonomiska månaden för att dryga ut kassan när den börjar bli tom och så, har ca 80kr i pant ståendes just nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej jag har ingen panter hemma va fan snakar du om rolig?? har 2 flaskor kuk flaskor ha ha 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uk flater


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag pantar alltid min pant o köper mat eller glass


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag återlämnar allt i pantväg själv och kör allt övrigt till återvinning. Tycker faktiskt att alla borde göra det för att tänka på miljön. Är själv bilägare men skiter däremot i vad bilen spyr ut då jag inte har råd att köpa en elbil eller miljöbil utan får nöja mig med en gammal bensinare. Där jag bor finns det då sannerligen inga kollektiva transportmedel.   Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:
vad är det för efterblivenhet att slänga pant i stället för att samla och panta den? skäms på er

Jag sparar och pantar i slutet av den ekonomiska månaden för att dryga ut kassan när den börjar bli tom och så, har ca 80kr i pant ståendes just nu

Trodde faktiskt att det var väldigt ovanligt att folk gör såFörvirrad
Man lär sig nåt varje dag


   
SvaraCitera