Aviseringar
Rensa alla

Stora protester i Grekland


Ämnesstartare

God Konsument:

Alexis och hans vänner befinner sig nära ett Café i det mycket fattiga och segregerade området Exarhia, när en polispatrull passerar förbi.

God Konsument:

Det uppstår gräl mellan polisen och ett tjugotal ungdomar. Polisen åker vidare, men efter några minuter återvänder två poliser till fots tillbaka till platsen och fortsätter grälet.

tack för att du la upp den här tråden. Blir sjukt irriterad på alla medier som berättar bara vad som händer just nu och inte själva början till allt.

Jag tycker det är bra med revolter och uppror, det känns ju som att om man inte besvärar de makthavande lite och ställer till problem för dem, så skiter de i en. Och nu när polisens övervåld har uppmärksammats en del genom åren kan man ju hoppas att vissa taggat ner sig lite... Men annars är fan poliser rätt sega. Jag har erfarenhet av att de verkar vara rädda för sitt eget jobb typ som vid demonstrationer osv, så att de är så stressade och därför handlar som de gör.


   
SvaraCitera

Geigermätare:

Seriöst, du är tamejfan mer vinklande än nynazisterna.

Min tråd som han plagierat, är mer objektiv.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Hur bör allmänheten handla för att visa att vi är trötta på polisens maktmissbruk och övervåld?

vi bör använda icke-våld.


   
SvaraCitera

Blade Runner:

Min tråd som han plagierat, är mer objektiv.

Denna är ju annars ett skämt på din skittråd.


   
SvaraCitera

passaro:

Denna är ju annars ett skämt på din skittråd.

Du verkar vara väldigt arg.


   
SvaraCitera

passaro:

Denna är ju annars ett skämt på din skittråd.

Båda är skittrådar och ingen av dem är objektiva.


   
SvaraCitera

Geigermätare:

Båda är skittrådar och ingen av dem är objektiva.

Rent objektivt sett så är min tråd väldigt bra, om man bortser från några bokstäver som tangentbordet inte ville registrera. Det är nog de flesta överens om.


   
SvaraCitera

Geigermätare:

Båda är skittrådar och ingen av dem är objektiva.

Så kan man ju också se på det.


   
SvaraCitera

passaro:

Så kan man ju också se på det.

Du vet att jag alltid har rätt. 😀


   
SvaraCitera

Blade Runner:

Rent objektivt sett så är min tråd väldigt bra, om man bortser från några bokstäver som tangentbordet inte ville registrera. Det är nog de flesta överens om.

Kommer från trådskaparen själv. Fail.


   
SvaraCitera

Geigermätare:

Du vet att jag alltid har rätt. 😀

Bara när jag i vissa fall håller med dig. ;D


   
SvaraCitera

passaro:

Bara när jag i vissa fall håller med dig. ;D

Puss. 🙁


   
SvaraCitera

passaro:

Kommer från trådskaparen själv. Fail.

Jag bedömer alltid mina egna verk som om de vore gjorda av andra. Därför kan jag bekräfta att min tråds startinlägg är objektivt och opartiskt.


   
SvaraCitera

Blade Runner:

Jag bedömer alltid mina egna verk som om de vore gjorda av andra. Därför kan jag bekräfta att min tråds startinlägg är objektivt och opartiskt.

Om du nu är seriös så är du verkligen sorglig.


   
SvaraCitera

lockbete:

orka skjuta en kille som typ inte gjort nå farligt[tired]

har visat sig att kille dog av en rikoschett så han får ju skylla sig själv för att vara på fel plats vid fel tillfälle


   
SvaraCitera