Aviseringar
Rensa alla

Storleken på snoppen


Ämnesstartare

Skriv hur gammal ni är sedan hur lång din snopp är och hur stor omkrets den har, Vill bara veta hur jag ligger till för min ålder.

ålder:14
Längd:15cm
omkrets:12

[smile]


   
Citera

Minns 95 som igår.


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera

du är ju typ medel


   
SvaraCitera

mattep95:

ålder:14
Längd:15cm
omkrets:12

Lite under medelsnittet


   
SvaraCitera

ålder
längd
omkrets
area
basyta
delat på tvååååååååååååå!!!!!!! [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ålder: 23
Längd: 20-21 cm
omkrets: 15 cm


   
SvaraCitera

<---- FB balle


   
SvaraCitera

Internet:27 cm slak
Irl:vete fan asså, ser den knappt. [n]


   
SvaraCitera

När någon skriver sin längd på sin kuk på ett forum skall man gångra med 0,81 för att få ut rätt längd > vetenskapsmagasinet del 13, 2001[cute]


   
SvaraCitera

JOQER:

När någon skriver sin längd på sin kuk på ett forum skall man gångra med 0,81 för att få ut rätt längd > vetenskapsmagasinet del 13, 2001

haha, det skall jag komma ihåg :p

mattep95:

ålder:14
Längd:15cm
omkrets:12

Typ medel, vad jag förstått är det vanligaste att ha mellan 13-17cm, ca 10% har 18cm eller mer.


   
SvaraCitera

Jag vet är neger som har 28 cm. Han är för övrigt bi, så både tjejer och killar får ta del av den store.


   
SvaraCitera

typ 12 ? e vetefan , är ju inte allt för stor [blush]


   
SvaraCitera

AndyH:

Typ medel, vad jag förstått är det vanligaste att ha mellan 13-17cm, ca 10% har 18cm eller mer.

Det är sant, man har gjort undersökningar på killar mellan 15-25 år och reultatet visade att det var vanligast att ha 11-14 cm vid 15 år och och 13-17 mellan 20 och 25 år så att folk skriver att dem har typ 22 cm och sånt tror jag att många ljuger, eller tar sin fantasiekuk och skriver dens längd[crazy]


   
SvaraCitera

JOQER:

folk skriver att dem har typ 22 cm och sånt tror jag att många ljuger

10% är ändå ganska mycket. I min förra skola gick det ca 1200 elever, säg att 50% var killar, det är ca600 pers. 10% av 600 är 60 st. Så på min förra skola är det statistiskt sannolikt att 60 killar har 18cm eller längre kuk. Det är ju ändå ganska många [wink]

Vet inte hur många medlemmer UM har, men skulle 20 pers i rad påstå att de faktiskt hade 22cm kuk skulle det säkert inte vara statistisk osannolikt, speciellt eftersom killar med stor kuk säkert är statistiskt mer benägna att påpeka detta oftare.

Är dock inte det minsta avis på killar som har 22 cm kuk. Var kk med med en kille som hade det tag. Fett opraktiskt på många sätt, stor kuk är mest bra på nätet kom jag fram till, personligen tycker jag 15-18cm är bra [cute]


   
SvaraCitera