Aviseringar
Rensa alla

storsjöyran


Kommer vara därhemma och hälsa på då men lär knappast gå på yran... blir bara sämre och sämre artister 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pale Enchantress:

blir bara sämre och sämre artister

jag håller verkligen med dig! dom ända bra är väll lady gaga(uttjatat men ändå) och sen är det typ bara petter... men han har jag redan sett en gång så det lär ju bli samma ungefär eftersom han inte gjort några nya låtar sen jag såg honom...sen är det typ inga mer bra artister..:/


   
SvaraCitera

My Friend of Misery.


   
SvaraCitera

jennielantz:

jag håller verkligen med dig! dom ända bra är väll lady gaga(uttjatat men ändå) och sen är det typ bara petter... men han har jag redan sett en gång så det lär ju bli samma ungefär eftersom han inte gjort några nya låtar sen jag såg honom...sen är det typ inga mer bra artister..:/

Gillar ingen av de, men det är ju bara att du tar en titt på min pres så ser du ju vad jag gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Letttt, bor på Frösön. Shululu 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pale Enchantress:

Gillar ingen av de, men det är ju bara att du tar en titt på min pres så ser du ju vad jag gillar.

Jag gissar (utan att titta på någon pres) att du gillar Tristania.


   
SvaraCitera

EmperorNero:

Jag gissar (utan att titta på någon pres) att du gillar Tristania.

Stämmer, men det var pojkvännen som lärde mig att gilla de och han som ga mig smeknamnet Pale Enchantress^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pale Enchantress:

Stämmer, men det var pojkvännen som lärde mig att gilla de och han som ga mig smeknamnet Pale Enchantress^^

Jag kanske vet vem du är [smile]


   
SvaraCitera

EmperorNero:

Jag kanske vet vem du är

Eeeh okej? Vem är jag då?


   
SvaraCitera

Guds straff åt människan ska vara där - Lady Gaga.Fyfan man vill bara spy. Man skulle ju kunna gå dit med en molotovcocktail eller liknande..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pale Enchantress:

Eeeh okej? Vem är jag då?

Det kan jag ju inte tala om! Tänk om jag har fel, vad ska jag ta mig till då? Det blir ju lika pinsamt som det var för Moses precis innan han lyckades öppna havet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska dit! Det är så jävla roligt där!

Jag har varit där tre gånger, aldrig haft så roligt på någon annan stadsfestival. 🙂

See you there! [bigcheers]


   
SvaraCitera

EmperorNero:

Det kan jag ju inte tala om! Tänk om jag har fel, vad ska jag ta mig till då? Det blir ju lika pinsamt som det var för Moses precis innan han lyckades öppna havet!

Hehe okej, pma då:P *nyfiken*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pale Enchantress:

Hehe okej, pma då:P *nyfiken*

Vågar jag det? [cute]


   
SvaraCitera

kassa artister och en massa samer, ehehehe nej tack.


   
SvaraCitera