Aviseringar
Rensa alla

STORSJÖYRAN 2011


Ämnesstartare

Ska dit för första gången i år, är grymt taggad 😀 undrar bara hur långt det är mellan campingen och festivalområdet? Nära hoppas jag? [y]

Det är ju en stadsfestival, betyder det att man typ kan handla på ica och grejer inne på området? Jag har bara varit på Arvika tidigare år och ja... inte stadsfestival liksooom.

Vilka ska mer dit? Det e sjukt najsa artister [bigcheers]


   
Citera

de har faktiskt bokat bra band


   
SvaraCitera

Det ligger precis bredvid varandra, eller man får gå genom tivolit. Kan vara mycket folk så kan ta sin lilla tid ändå. Enda nackdelen är att de stänger av området en timma eller två så vi tog oss upp till Bishop Arms och käka osv under den tiden för att sedan bara svänga runt hörnet när det börjar. Ville stå långt fram på första konserten förra året. De hade en kioskvagn öppen dygnet runt förra året och ica och andra butiker finns inte långt ifrån.


   
SvaraCitera

Åh, blir mitt tredje år på yran nu, längtar som satan! Har aldrig bott på campingen, though, så hade ingen aning om vart den låg innan davvelito skrev det. [smile]


   
SvaraCitera

coolt med pyttan [y]


   
SvaraCitera

+ östersund är sveriges bästa stad!!! [love]


   
SvaraCitera

martin hanberg in my [love] dina texter förstår määjj

Nu när du fick den du ville
blev livet så verkligt
inget att sjunga om
Och ingen kan förändra
att du är ensam i dig

mvh emo


   
SvaraCitera

Det är inte direkt någon campingfestival så mycket ungt folk på campingen och inte så stor. [crazy]


   
SvaraCitera

davvelito:

Det är inte direkt någon campingfestival så mycket ungt folk på campingen och inte så stor.

Det är hög mys-faktor på festivalen!!!!!


   
SvaraCitera

Sen så är det ju faktiskt så kul att det är krogstråket den veckan också! [bigcheers]


   
SvaraCitera

ej förvånad över att pyttan ställde inte [sad] tur att man inte köpte biljett och skulle åka dit för att se han osv.


   
SvaraCitera

Dräparen:

ej förvånad över att pyttan ställde inte

Såg du på arvikafestivalen?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Såg du på arvikafestivalen?

menar du förra året??

var tyvärr aldrig där men har läst om spektaklet [sad]


   
SvaraCitera

JAG VILL SE GRAVEYARD :'<

Roky Ericson vore ju coolt med.

För att inte ta på den störste av de alla, Opup [love]


   
SvaraCitera

Dräparen:

menar du förra året??var tyvärr aldrig där men har läst om spektaklet

Mja, var där, han ville helst därifrån typ ;P Var helt borta och sparkade micstativ mot publiken och skit.


   
SvaraCitera