Aviseringar
Rensa alla

Stort fysikprov


Ämnesstartare

Hejsan!

Imorgon så har man en riktigt stor fysikprov, nämligen på 5 kapitel. Har ni några tips när man gör stora fysikprov? Hur kan man, på bästa sätt, kamma in så mycket poäng som möjligt? Har ni några tips på hur jag kan få så bra resultat som möjligt förutom att ha pluggat inför provet? För det har jag


   
Citera

Skriv så mycket du bara kan komma på. Så länge du inte kan få minuspoäng...


   
SvaraCitera

om du slår in långa tal o shit i räknaren så gör allt minst två gånger för att minska risken för slarv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dream:

Har ni några tips på hur jag kan få så bra resultat som möjligt förutom att ha pluggat inför provet? För det har jag

Gör rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Skriv så mycket du bara kan komma på. Så länge du inte kan få minuspoäng...

Winsome:

om du slår in långa tal o shit i räknaren så gör allt minst två gånger för att minska risken för slarv.

Tack. Ska tänka på det. De svårare uppgifter handlar väl oftast om att kunna använda olika formler samtidigt? Eller?


   
SvaraCitera

Dream:

Tack. Ska tänka på det. De svårare uppgifter handlar väl oftast om att kunna använda olika formler samtidigt? Eller?

svårare handlar mkt om think outside the box. dvs ofta kan mvg frågorna i boken bara ge marginell träning. däremot är 5 kapitel ingenting, nationella i fysik B. det är många kapitel [no-no]


   
SvaraCitera

Är du eller är du inte educationally subnormal, kan aldrig avgöra.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Är du eller är du inte educationally subnormal, kan aldrig avgöra.

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Sol i sinne, brun inne

hon begär proven skrivna i latin för att öka utmaningen


   
SvaraCitera

Roslagsvatten AB:

hon begär proven skrivna i latin för att öka utmaningen

Förutom att ha en dålig kopia av din som avatar, så ställer han (har för mej det) skitdumma frågor. När sedan samma person säger att han har 20,0 i snitt blir jag lite konfunderad [mad]


   
SvaraCitera

Tickstart:

skitdumma frågor.

jag skratta åt hennes kemi A fråga. e ju G-nivå på mitt gymnasie. men betyg varierar ju kraftigt på olika gymnasium.

Tickstart:

När sedan samma person säger att han har 20,0 i snitt blir jag lite konfunderad

ironiska är ju att hon säger det fast hon bara gått ur 1:an. [zzz]


   
SvaraCitera

Roslagsvatten AB:

ironiska är ju att hon säger det fast hon bara gått ur 1:an. [zzz]

Men ändå. Jag sumpa min chans till 20,0 första jävla veckan, är ändå hyfsat säker på att jag är brainier [crazy]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Men ändå. Jag sumpa min chans till 20,0 första jävla veckan, är ändå hyfsat säker på att jag är brainier

sumpa mitt i mitten av 3:an, detta fysik B alltså [crazy]

Tickstart:

är ändå hyfsat säker på att jag är brainier

intelligens har inget med betyg att göra. Mitt IQ är ganska högt men presterar inte i närheten av den [n]


   
SvaraCitera

Roslagsvatten AB:

intelligens har inget med betyg att göra.

Ville få dej säja det [wink]

Roslagsvatten AB:

Mitt IQ är ganska högt men presterar inte i närheten av den [n]

lol fu doctor [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Ville få dej säja det

betyg är egentligen ganska irrelevant när det väl kommer på arbetsplatsen. hade en i min klass som fick 20.0 men han var ju världens torrboll, inte en chans att jag skulle göra som han sa om jag han var min chef. däremot fanns det en kille som hette thomas som gick ut med 19.5 och han var världens skönaste kille att jobba med [y]

Tickstart:

lol fu doctor

tänkte skriva: lol, fu civiligenjör (fast på engelska) men vet inte vad det heter på engelska [sad]


   
SvaraCitera