Forumet - stort problem :(

stort problem :(

325 0 26
hej!

jag har ett problem, det är nämligen så att jag hade i uppgift att skriva en filmanalys ( engelska a ) och jag hade den sparad på datorn. men en kompis till mig (går ej i samma klass) som också hade i uppgift att skriva den, och problemet är att han kopierade min och skickade in till urkundgrejen . så nu undrar jag om jag oxå kan skicka in min via urkund, utan att det blir typ fusk eller ngt :S :( den var ju min [cry]

Spana också in:

Imoon:

Om din kompis redan har skickat in den kan du själv inte skicka in den utan att den kommer att fusk-stämplas. Prata med läraren.[zzz]

[y]
Alternativt be din idiot till kompis att trycka på länken i det bekräftelsemail han/hon fick från urkund. Då tas nämligen dokumentet bort från deras lagringsbas.

afg1:

är du säker?

Ja, hon är säker [wink]

afg1:

seriöst ? :O men hur länge har de kvar allt? jag kan välja att skicka in min nästa termin också

Nepp [sad] Jag vet inte exakt hur länge skiten ligger kvar, men att det är längre än så vet jag med säkerhet i alla fall. Det är inte alls otänkbart att skiten lagras foreeeeeeeeeeevahh[shake]