Aviseringar
Rensa alla

stort problem 🙁


afg1:

haha men det vill jag inte göra 🙁 blir ju fusk för han då

och? [zzz]


   
SvaraCitera

afg1:

seriöst ? :O men hur länge har de kvar allt? jag kan välja att skicka in min nästa termin också

Vet ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙁


   
SvaraCitera

Imoon:

Om din kompis redan har skickat in den kan du själv inte skicka in den utan att den kommer att fusk-stämplas. Prata med läraren.[zzz]

[y]
Alternativt be din idiot till kompis att trycka på länken i det bekräftelsemail han/hon fick från urkund. Då tas nämligen dokumentet bort från deras lagringsbas.

afg1:

är du säker?

Ja, hon är säker [wink]

afg1:

seriöst ? :O men hur länge har de kvar allt? jag kan välja att skicka in min nästa termin också

Nepp [sad] Jag vet inte exakt hur länge skiten ligger kvar, men att det är längre än så vet jag med säkerhet i alla fall. Det är inte alls otänkbart att skiten lagras foreeeeeeeeeeevahh[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men säg till läraren att ni kan skicka in den via mail till honom igen. Den som inte har den sparad på datorn kan inte skicka den igen, och har därmed fuskat! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crillepoffer:

Nepp [sad] Jag vet inte exakt hur länge skiten ligger kvar, men att det är längre än så vet jag med säkerhet i alla fall. Det är inte alls otänkbart att skiten lagras foreeeeeeeeeeevahh[shake]

nemen gud :s då måste jag skriva om dead poet society igen 🙁 faan , haha 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

built this way:

Men säg till läraren att ni kan skicka in den via mail till honom igen. Den som inte har den sparad på datorn kan inte skicka den igen, och har därmed fuskat! [wink]

vi har inte samma lärare, han går teknik och jag natur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crillepoffer:

Alternativt be din idiot till kompis att trycka på länken i det bekräftelsemail han/hon fick från urkund. Då tas nämligen dokumentet bort från deras lagringsbas.

aha ska fråga 🙂 men jag tror att han har raderat länken :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

afg1:

då måste jag skriva om dead poet society igen 🙁

Men är du helt jävla dum? Säg till läraren som det är o be din kompis dra åt helvete om han tog din uppsats utan att ens fråga dig. Tycker du det är bättre att du får skriva om hela skiten bara för att din kompis var så jävla lat och egoistisk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youmademe:

Men är du helt jävla dum? Säg till läraren som det är o be din kompis dra åt helvete om han tog din uppsats utan att ens fråga dig. Tycker du det är bättre att du får skriva om hela skiten bara för att din kompis var så jävla lat och egoistisk?

ta det lungt. jo men jag skulle bara kolla om jag oxå kunde skicka in den, det är ju trots allt 2 olika lärare, utan att den fuskstämplades. för inget av det som är skrivet finns på nätet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

afg1:

ta det lungt. jo men jag skulle bara kolla om jag oxå kunde skicka in den, det är ju trots allt 2 olika lärare, utan att den fuskstämplades. för inget av det som är skrivet finns på nätet.

Har han skickat till urkund fuskstämplas det nog. Nä men jag tänkte om du hade tänkt skriva om allt [chocked]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera