Aviseringar
Rensa alla

Stort problem


Ämnesstartare

Nu är det så att jag har ett stort problem[n], fast jag ska nog börja från början...[ops]
När jag gick i åttan(går sista året i gym nu) så blev jag tsm med en underbar kille. Helt fantastisk, snäll och gullig och allt annat sånt där[ops], sedan efter någon vecka gjorde jag slut. Tyckte väl inte om att "intevarasingel" och hade kontakt med honom till och från hela tiden. Började gym, och fick en kille som jag varit tsm med under hela gymnasie tiden. Här kommer problemet, jag tror att jag är kär i bägge[blush][n][no-no][ops][cry]. Det tar kål på mig och äter upp mig inne från och jag vill inte kapa kontakten med någon av dem. Ena hjälper mig igenom alla mina problem och älskar mig, som jag får veta var eviga dag och flera ggr dagarna han har blivit full och den andra är helt underbar, hjälper mig också med allt, ja ni förstår.
Jag vet inte vad jag ska göra, men jag vill inte förlora kontakten med någon av dem. Men som sagt, man kan inte äta kakan och ha den kvar.[cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

poly?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var ärlig mot bägge. Kommer vara ett stort misstag annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

poly?

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tossan94:

va?

att ha relationer med mer än en samtidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tossan94:

man kan inte äta kakan och ha den kvar

Klart man kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Klart man kan.

hej[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte två killar samtidigt!! Är bara så att jag har känslor för två, samtidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tossan94:

Har inte två killar samtidigt!! Är bara så att jag har känslor för två, samtidigt.

jag med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men din jävla mupp!!!11


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan ju inte bestämma vad mina känslor ska vara!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du vill bara att båda "hjälper" dig samt att du vill känna att du har valmöjligheter,

vi människor älskar valmöjligheter vi kan välja bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller oj nej du är så JÄVLA KÄR OCH ÄLSKAR BÅDA sry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, frågan är inte vem som älskar dig mest. Frågan är vem du älskar mest. Tänkte det behövde påpekas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xyz123:

Alltså, frågan är inte vem som älskar dig mest. Frågan är vem du älskar mest. Tänkte det behövde påpekas.

man kan älska folk olika mycket och ändå vilja vara med båda

eller älska båda lika mycket men på olika sätt


   
SvaraCitera