Aviseringar
Rensa alla

Sträcka kroppsdelar i sömnen


Ämnesstartare

Någon som brukar göra det? Händer mig rätt ofta, någon gång på 2 månader brukar jag sträcka vaden i sömen. Gör förbannat jävla ont att vakna mitt i natten av världens jävla smärta i vaden, känns fan som att den ska explodera, och sen dagen efter vara helt invalid för att man inte kan gå normalt.

Är det vanligt att sträcka kroppsdelar i sömnen?

[sad][sad][sad][sad][cry][cry][cry][cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har nog aldrig gjort det faktiskt.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har aldrig sträckt mej i sömnen, men har väll vaknat upp nån gång me kramp i benet...
tränar du så kanske de beror på att du inte stretchar ordentligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan väl hända att man på nåt sätt stoppar blodtillförseln till någon arm, jag är jävligt tacksam att man vaknar av det [shake]
Man har ingen känsel i armen, den går inte att röra en millimeter, och är helt kall [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju inte att sträcka, utan att få sendrag - och ja, det får jag titt som tätt. Beror väl på att jag har för korta vad- och hälsenor. FAN VAD ONT det gör :/


   
SvaraCitera

Ja fyfan. Sendrag i benet är det värsta som finns. [cry] Finns typ ingen värre smärta. Man ska ställa sig upp så går det bort. [y]


   
SvaraCitera

Ät mer B-vitamin så händer det inte så ofta, brukar liksom bero på det


   
SvaraCitera

Kablash__:

Någon som brukar göra det? Händer mig rätt ofta, någon gång på 2 månader brukar jag sträcka vaden i sömen.

Precis detta hände mig för ett par dagar sedan, fyfan vad ont det gör :< Det är sendrag, och beror antagligen på att man slarvat med att töja vaden efter att ha tränat. Hur som helst är det hemskt =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera