Aviseringar
Rensa alla

Streaming..?


Ämnesstartare

Söker en bra streamingsida som har det mesta men även med engelsk text eller svensk text! något i stil med dreamfilm eller swefilmer, hittar dock inte vad jag söker där! någon som har något förslag?


   
Citera
Ämnesetiketter

googla -> tv links eu
Första sidan klick, Serier.

För filmer googla -> solarmovie
Första sidan klick, Filmer

(ICKE STREAM) Annars är det torrent som gäller och då är det Thepiratebay eller tankafetast för att se med svensk text eller svenskt tal så kan du se det där det står INFO.

Swesub (Svensk text) Swedub (svenskt tal)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aah tack! laddar helst inte ner haha 🙂


   
SvaraCitera

larssonhelen:

laddar helst inte ner haha 🙂

Våga ta steget! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Våga ta steget!

Jag laddade alltid ner förr men eftersom att jag är väldigt oerfaren när det gäller såna grejer så fick jag virus väldigt ofta när jag laddade ner 😉


   
SvaraCitera

Aengslig:

googla -> tv links eu
Första sidan klick, Se

men hallå när man klickar på en serie så kommer dte ju ingenting [sad][sad]


   
SvaraCitera

men åh måste man bli medlem? det orkar jag inte. vill ba klicka och kolla ska det vara så jäkla omöjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men åh måste man bli medlem? det orkar jag inte. vill ba klicka och kolla ska det vara så jäkla omöjligt

verkar som att man måste betala o skit också..


   
SvaraCitera

finns typ inga streamingsidor som funkar tillfredställande. finns några för anime som är okej i sig, men har begränsningar för hur mycket man kan kolla på per dag.

vill att något företag ska släppa en streamingtjänst för video som faktiskt har ett riktigt stort utbud samlat på samma ställe. som spotify för film. netflix kommer ju snart ut i sverige, men har inte hört så mycket specifikt om utbudet än. i alla fall ett steg i rätt riktning.


   
SvaraCitera

larssonhelen:

verkar som att man måste betala o skit också..

nä det funkar nu. gratis. [cute]


   
SvaraCitera

isola:

men åh måste man bli medlem? det orkar jag inte. vill ba klicka och kolla ska det vara så jäkla omöjligt

Nej du behöver inte bli medlem... tex du skriver true blood, det första som kommer där är True blood serien
http://www.tv-links.eu/tv-shows/True-Blood-_690/

När du är inne där står det season 1 - ~
Klicka på season 1 episode 1, så får du några länkar till betalda sidor... men om du trycker på "View all search results for this episode (x results) så de första länkarna är alltid snabbast och fungerar, jag rekommenderar movshare/sockshare/putlocker/muchshare, ifall de inte finns så är allmyvideos nästan alltid där och den fungerar också bra, dock är det en gräns på titt tid men jag har fått det att fungera för flera timmar.

Att jag ens behövde förklara detta såhär.

larssonhelen:

verkar som att man måste betala o skit också..

Nej.


   
SvaraCitera

Aengslig:

Klicka på season 1 episode 1, så får du några länkar till betalda sidor... men om du trycker på "View all search results

Såg det sedan, men tack ändå!


   
SvaraCitera

isola:

Såg det sedan, men tack ändå!

ah goodie.


   
SvaraCitera