Aviseringar
Rensa alla

street fighter IV?


Ämnesstartare

är det nån på detta spelforum som spelar det här underbara spelet?[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

hatar allt efter det till SNES:E


   
SvaraCitera

Ska se vad det får på Metacritic efter det släppts på Steam [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är fantastiskt tro mig:) mitt absoluta favoritspel

Kolla på här

http://www.neoseeker.com/Games/Products/XBOX360/street_fighter_iv/reviews.html


   
SvaraCitera

funderar på att skaffa det. vad är grejen? gillade tekken 5, borde jag gilla detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar inte tekken 5 så mycket(var helt ny till fighting spel då men..) det verkar ändå som om alla gillar det,alla casual spelare samt hardcore spelare jag pratat med
har älskat det hittils


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det här spelet är ypperligt värdelöst, har det på PS3 och ja...det är jättetråkigt. Gillar isf det på NES bättre som nån annan sa längre upp. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför gillar du det inte?va finns det att ogilla!?*fanboy scream*

Nej men seriöst,va är det som är tråkigt med spelet?


   
SvaraCitera

Njae, är inget fan av beat 'em up. Så när som på supersmash har jag alltid tröttnat efter ett par timmar bara.


   
SvaraCitera

Gnr forever:

Pro tip. Om du svarar på någons post så markera texten i dennes post och tryck på "citera"knappen i samma ruta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Njae, är inget fan av beat 'em up. Så när som på supersmash har jag alltid tröttnat efter ett par timmar bara

beat em up är när man springer runt och slår ner hundratals motståndare själv.street fighter är fighting 1v1[smile]

KamikazeTomten:

Pro tip. Om du svarar på någons post så markera texten i dennes post och tryck på "citera"knappen i samma ruta.

skyller på att jag var lat och väldigt stressad,dessutom verkade det uppenbart när hans post var rakt ovanför,annars hade jag citerat[smile] snygg avatar också kamikazetomten[smile]


   
SvaraCitera

Gnr forever:

beat em up är när man springer runt och slår ner hundratals motståndare själv.street fighter är fighting 1v1[smile]

Nej. Även street fighter, tekken osv är beat em up[smile]


   
SvaraCitera

Gnr forever:

dessutom verkade det uppenbart när hans post var rakt ovanför,annars hade jag citerat

Jo, men räkna inte med att någon svarar dig eftersom det inte är säkert att man går tillbaka och kollar alla trådar man skrivit i =p


   
SvaraCitera

Gnr forever:

är det nån på detta spelforum som spelar det här underbara spelet?[smile]

nej, spelar däremot 2an till SNES[wink]


   
SvaraCitera

Yes, jag spelar det. Dock föredrar jag Third Strike eller Alpha 3 framför 4:an vilken dag som helst.


   
SvaraCitera