Aviseringar
Rensa alla

Strejk


Ämnesstartare

Nu är jag less, jag har fått nog gott folk! Geigerzähler går i strejk mot psykvården. Jag får panik och kvävningskänslor sisådär en miljon gånger om dagen. Detta har varit ganska frustrerande att leva med de senaste åren och vad gör psykologerna, sjukhuspersonalen och mina föräldrar? Inte ett skit.

Så nu, rebellisk som jag är sitter jag hemma och isolerar mig tills de drogar ned mig riktigt ordentligt så att jag slipper detta.


   
Citera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Så nu, rebellisk som jag är sitter jag hemma och isolerar mig tills de drogar ned mig riktigt ordentligt så att jag slipper detta.

men lol tror du det funkar eller
jag har strejkat sen november.... ingen har brytt sig ett skit[smile]

Geigerzähler:

vad gör psykologerna, sjukhuspersonalen och mina föräldrar? Inte ett skit.

tror du verkligen de kommer att bry sig nu eller? du kan sitta och knarka ihjäl dig, ingen kommer att bry sig ändå. förhoppningsvis dör du och då kortas vårdkön ner[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

men lol tror du det funkar eller

Kanske, kanske inte! Jag bryr mig inte riktigt. Jag är inte i form för att gå till skolan oavsett.

lilasmet:

förhoppningsvis dör du och då kortas vårdkön ner

Det är nog det som de väntar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Det är nog det som de väntar på.

det ÄR vad de väntar på. vill du ha någon slags uppmärksamhet föreslår jag att du fäster bomber på dig, tar med dig en pistol och stormar psyket, DÅ kanske de reagerar på att något är fel, risken är att du blir stämplad som psykopat eller liknande..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

det ÄR vad de väntar på. vill du ha någon slags uppmärksamhet föreslår jag att du fäster bomber på dig, tar med dig en pistol och stormar psyket,

Har funderat på det. Men jag vet inte var jag ska få tag på bomber och jag anar att de inte är så rädda för vattenballonger. [sad]

lilasmet:

risken är att du blir stämplad som psykopat eller liknande..

Då får jag kanske någon form av vård, KANSKE.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kommer ge dig!!


   
SvaraCitera
Tyrael

Geigerzähler:

Så nu, rebellisk som jag är sitter jag hemma och isolerar mig tills de drogar ned mig riktigt ordentligt så att jag slipper detta.

BÖRJA ÄT KÖTT [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer inte funka, köp benso av någon trevlig langare istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

BÖRJA ÄT KÖTT

'varför?


   
SvaraCitera
Tyrael

Geigerzähler:

'varför?

Geigerzähler:

får panik och kvävningskänslor sisådär en miljon gånger om dagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

s.

Vad har det med kostval att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I Sverige funkar aldrig strejk.


   
SvaraCitera
blum
 blum

varför får du inte medicin då?
säg till din psykolog att du mår svindåligt och vill ta livet av dig osv, börja gråt framför henne eller nått så de reagerar ;(
jag fick iförsig gå till bup ett år innan jag fick medicin, men så fort jag träffade läkaren märkte hon att jag behövde hjälp och skrev ut massa pillerrrr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

säg till din psykolog att du mår svindåligt och vill ta livet av dig osv, börja gråt framför henne eller nått så de reagerar

de gör ingenting.
jag har fått panikångestattacker x antal gånger. har hotat med att ta livet av mig det mesta de gör är ev. att sätta övervakning på en, dvs. någon får kolla till en varje timme och de låser in samtliga mediciner och vassa föremål för en.

de på psyket har sagt att det är okej att jag tar 6-7gånger dosen också. och inte reagerat alls när jag tagit 20gånger dosen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

I Sverige funkar aldrig strejk.

Sant.

Lindblom:

säg till din psykolog att du mår svindåligt och vill ta livet av dig osv, börja gråt framför henne eller nått så de reagerar ;(

Har gjort så i flera år nu. [zzz]

Lindblom:

jag fick iförsig gå till bup ett år innan jag fick medicin, men så fort jag träffade läkaren märkte hon att jag behövde hjälp och skrev ut massa pillerrrr.

Har gått på bup sen jag var typ 11år. [no-no]


   
SvaraCitera