Aviseringar
Rensa alla

S3ON anordnar massdejt 2.0 i form utav en service för desperata singlar. [intressekoll]


Ämnesstartare

Talar alltså om en sådan här:  http://ungdomar.se/forum/thread/dejtingskaemt-olagligt/12350930?page=1

Fast i mycket större utsträckning.. Några tips och idéer?? Ni med tid över får jättegärna agera medarbetare. 

Jag har typ planerat lite grundligt den senaste veckan och kommit fram till att Tanto kan fungera som plats, vad tror ni? 


   
Citera
Ämnesstartare

Du vill ha hjälp med att lura dit folk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hörde jag desperata singlar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Desperata singlar? Jodå..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Du vill ha hjälp med att lura dit folk?

Alltså, gör man på rätt sätt blir de ju inte lurade.. Men fortfarande kul att skåda!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Alltså, gör man på rätt sätt blir de ju inte lurade.. Men fortfarande kul att skåda!!

På vilket sätt blir de inte lurade om de kommer dit i tron att träffa någon som inte finns?


   
SvaraCitera

Knegaren:
Hörde jag desperata singlar?

<3


   
SvaraCitera

Galen


   
SvaraCitera

sen framför mig en träff med några få um:are

alla av manligt kön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: På vilket sätt blir de inte lurade om de kommer dit i tron att träffa någon som inte finns?

Om man får dit ett stort gäng av båda kön, bögar och bin borde det klicka mellan åtminstone ett par! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: sen framför mig en träff med några få um:are

alla av manligt kön

Hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Hörde jag desperata singlar?

Du hörde rätt! Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Om man får dit ett stort gäng av båda kön, bögar och bin borde det klicka mellan åtminstone ett par! 

De lär nog inte stanna och konversera, men det vore ju ett intressant experiment men också ett elakt sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: De lär nog inte stanna och konversera,

Pessimist! Är de bara tillräckligt desperata inser dom att det att det är ett bra tillfälle och att dom har stor chans. 

isola: ett elakt sådant.

I grunden kanske, men det kan leda till något väldigt bra också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du hörde rätt! Blink

Bring them to me.


   
SvaraCitera