Aviseringar
Rensa alla

S3ON goes under the radar.......


Ämnesstartare

vet inte hur lång tid jag klarar mig härifrån lr så men tänkte dra eh, antagligen inte för gott men mkt kan ju hända osv

alla trollen goes with me om ingen pålitlig uppvisar ett intresse att ta över dem, PMa idag i så fall. kan ju inte skriva vilka det gäller här obv, då skulle de ju bli låsta dirr :$ men dt rör sig om ett 10-tal, varav inga är reggade i år.

och ja, KUK styrdes av mig .. nä jag vet, han var ej så jävla kul. mitt toppår var det när Adam var aktiv, var det förra året eller 2013? jag minns ej. saknar adam <3

såatteh

ha d fiiiiiiiiiiint

jag kske gör en comeback framöver fö å nå d där 100k inläggen heh.

tag hand om er under tid1 jag är borta! håll god stämning i forumet 🙂

Diskussionsunderlag: tror du att ungdomar.se på något vänster kommer att existera vid din sida hela vägen genom livet? Existera som att existera i dina tankar, menar jag. du behöver ej vara reggad och aktiv i forumet, men typ skänka tankar ibland etc.

 


   
Citera
Ämnesstartare

Gölr det du slösar bara tid på de där trollen. Lovar att det är bra ska också sluta slösa tid på patetiska troll som aldrig växer uppp och aldrig kan skärpa sig.


   
SvaraCitera
mens
 mens

vad ska du göra istället? du behöver väl inte dra bara sluta med trollen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gråter 

Ha det braa... <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: du behöver väl inte dra

+100


   
SvaraCitera

Var du KUK? 😮 
Adam? Adamson eller vem då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: vad ska du göra istället?

vad gjorde du under tiden du var borta förresten? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var det du som var ennie?


   
SvaraCitera
mynona

Nej, avregga inte, bli bara inaktvi så länge du känner att du behöver


   
SvaraCitera
mens
 mens

Tickstart:

vad gjorde du under tiden du var borta förresten? 

levde.. eller nä. men det är förvånansvärt lätt att bryta denna vana när man väl varit borta ett par dagar.


   
SvaraCitera
mynona

Var bra med trollen, det gav aktivitet

S3ON: Diskussionsunderlag: tror du att ungdomar.se på något vänster kommer att existera vid din sida hela vägen genom livet? Existera som att existera i dina tankar, menar jag. du behöver ej vara reggad och aktiv i forumet, men typ skänka tankar ibland etc.

Mm


   
SvaraCitera
mynona

sanguinem:

+100

+200


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: du behöver väl inte dra

jo pga min riktiga personlighet har inget att hämta här 🙁 jag ska ut och utforska världen nu! (om jag vågar ta det första enda jobbiga steget) 


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

jo pga min riktiga personlighet har inget att hämta här 🙁 jag ska ut och utforska världen nu! (om jag vågar ta det första enda jobbiga steget) 

vad ska du göra? det är väl behövligt att tramsa runt lite här ibland. beror väl dock på vilket liv man lever i övrigt kanske iof.


   
SvaraCitera
mynona

Jungman:
Var det du som var ennie?

Ennie är inloggad med sitt eget konto nu, så det är inte samma person


   
SvaraCitera