Aviseringar
Rensa alla

S3ON goes under the radar.......


Ämnesstartare

mynona:

Ennie är inloggad med sitt eget konto nu, så det är inte samma person

Vilket? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: vad ska du göra?

jag skrev ju det :$

om dt blir av så sätter jag mig ba på ett tåg till köpenhamn och tar första bästa plan därifrån. #yolo


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

jag skrev ju det :$

om dt blir av så sätter jag mig ba på ett tåg till köpenhamn och tar första bästa plan därifrån. 

menade mer konkret.

aha men vad ska du leva av? vad ska du göra? var ska du bo? blir orolig:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, ennie är en annan person men om han var trollennie liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

menade mer konkret.

aha men vad ska du leva av? vad ska du göra? var ska du bo? blir orolig:(

sådana tankebanor kan en inte ha, då kommer en aldrig någonstans. skulle väl inte säga att jag får en kick utav risktagandet direkt, men tror helt klart att det kan vara nödvändigt för mig dårå. människor fungerar ju annorlunda. Menar absolut inget illa med detta, men jag är inte den som vill bo, äta och arbeta i samma ort hela livet. det enkla svenssonlivet lockar inte det minsta. Vet att jättemånga trivs så, har absolut ingenting emot det, är glad för deras skull!!  


   
SvaraCitera

Tack för din tid i forumet. Jag tycker om dig och kommer att sakna dig. Kram, lycka till och ta väl hand om dig. HjärtaLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

Mm, ennie är en annan person men om han var trollennie liksom

mitt samvete sträcker sig längre än så. om det nu ej är ennie själv så skall hen iaf ha eloge för att hen aldrig ger upp med what ever hen sysslar med, me like! (är alltså inte ett fan av hens sätt att agera men att hen agerar..) eller ja, nu vet jag ju knappt grunden till agerandet men ja, vi skall stå upp för saker vi tycker! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seon innan du går! Avslöja hemligheten hur man får isola att gilla en +_+ har försökt allt 🙁


   
SvaraCitera
time
 time

Tickstart:
Seon innan du går! Avslöja hemligheten hur man får isola att gilla en +_+ har försökt allt 🙁

Låt henne vara. Hon har redan bett dig både vänligt och ovänligt, det här är inte okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Låt henne vara. Hon har redan bett dig både vänligt och ovänligt, det här är inte okej.

don't tell me what to do Galen


   
SvaraCitera
time
 time

Tickstart:

don't tell me what to do Galen

Skulle råda dig att ta till dig varningen istället för att bråka. Säger till dig i egenskap av admin, inte privatperson.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det ett hot? vad hade du tänkt göra menar du, varna mig för att ha frågat seon en öppen fråga om en tekniskt sett avreggad medlem? Mycket glad


   
SvaraCitera
time
 time

Tickstart:
är det ett hot? vad hade du tänkt göra menar du, varna mig för att ha frågat seon en öppen fråga om en tekniskt sett avreggad medlem? Mycket glad

Jag varnar dig för att du inte respekterar en annan användares mycket tydliga önskemål. Ja. Det blir inte mer okej för att du pratar med en tredje part om henne och inte till henne direkt. Låt henne vara i fred. Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan tackar du mig för, har inte gått med på något Rullar ögonen


   
SvaraCitera
time
 time

Tickstart:
fan tackar du mig för, har inte gått med på något Rullar ögonen

Tror nog att du hellre låter henne vara än att bli låst. Så jo. =) 


   
SvaraCitera