Aviseringar
Rensa alla

S3ON söker tillstånd..


Ämnesstartare

Kan ni snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla låta mig spamma tomma inlägg fritt i någon särskild tråd eller så så att jag kan gå inaktiv ASAP? Jag kommer att vara färdig på under 2 dygn! Sedan kan jag pensionera mig härifrån! 

PLZ!!!!! 


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge

Fattar ej vad du får ut av det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För forumets skull!!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
Fattar ej vad du får ut av det?

För jag vill bli först att posta 100k med ett enda konto, det är det enda som håller kvar mig här :(((

PGA då har jag bevisat mina ambitioner för mig sj typ och kanske andra om jag kan referera hit på ngt vis i CVt lr så 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gitler_16812514_orig_.jpg


   
SvaraCitera
Lounge

S3ON:

För jag vill bli först att posta 100k med ett enda konto, det är det enda som håller kvar mig här :(((

PGA då har jag bevisat mina ambitioner för mig sj typ och kanske andra om jag kan referera hit på ngt vis i CVt lr så 

Du bevisar ju inga ambitioner för dig själv då det består av tomma inlägg.. Spamm är inte tillåtet i forumet då det kan vara störande för de verkliga diskussionerna.

Tyvärr gör jag bedömningen att nä, det går vi inte med på. Du får helt enkelt stanna tills du skrivit 100 000 inlägg eller avaktivera dig utan det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaha I'd hire you 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:
gitler_16812514_orig_.jpg

Ser ej hur ni tar ngn skada av det.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
Fattar ej vad du får ut av det?

Hans mål är att göra 10k inlägg totalt på um. Han vill därför ha en gammal död tråd att spamma massa skit i så att han kommer upp i sina 10k inlägg, efter att han gjort dessa inlägg så ska han inte använda sitt konto mer Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge: Spamm är inte tillåtet i forumet då det kan vara störande för de verkliga diskussionerna.

Ja, men en tråd helt tillägnad mitt spam som enbart jag skriver i. plz, gör ett undantag! 

Lounge: Du bevisar ju inga ambitioner för dig själv då det består av tomma inlägg..

Jo, pga det är fortfarande tidskrävande, om jag kan sitta och koncentrera mig på det i över 10 timmar utan pauser så kan jag sköta ett arbete också som e 10 timmar dagligen lr så. sist blev jag sittandes i 6 timmar tror jag, han posta 8k men tog ett par pauser. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge: Tyvärr gör jag bedömningen att nä, det går vi inte med på. Du får helt enkelt stanna tills du skrivit 100 000 inlägg eller avaktivera dig utan det.

Varför inte? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq: Hans mål är att göra 10k

nej 100k. HAR BARA 21k kvar vafaaaaaan. det kommer vara över snabbt. Det enda som kommer att ske är att denna tråd jag skapar för ändamålet kommer att ligga högst upp på sidan bland senast uppdaterade trådar i några timmar.. Vad fan är problemet??? Hur stör det någon??? 1 TRÅD LIKSOM. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser ej varför dina tics ska vara något för forumet att ta hänsyn till. Ser ej varför det är viktigt att komma upp i 100 000 posts heller. Om du kan få igenom dina specialkrav skulle det inte förhindra övriga forumsmedlemmar att kunna kräva detsamma, och då har man en jävla massa arbete framför sig.


   
SvaraCitera
Lounge

S3ON:

Ja, men en tråd helt tillägnad mitt spam som enbart jag skriver i. plz, gör ett undantag! 

Jo, pga det är fortfarande tidskrävande, om jag kan sitta och koncentrera mig på det i över 10 timmar utan pauser så kan jag sköta ett arbete också som e 10 timmar dagligen lr så. sist blev jag sittandes i 6 timmar tror jag, han posta 8k men tog ett par pauser. 

Vi kan inte göra undantag bara för dig. Det är forumets regler. Jag låser nu denna tråd då diskussionsunderlag nu saknas men hör av dig om d är ngt.


   
SvaraCitera