Aviseringar
Rensa alla

S3ON Testar [Video Edition]


Ämnesstartare

Jag har jättetråkigt om dagarna..... Lr jag menar UM är jättekul att hänga på! Men vill ha andra saker att götra också, spännande, äventyrliga saker... Därför kör jag igång ett koncept något inspirerad av Bell, S3ON Testar. Tanken är att allt kommer att ske i videoform, men önskas något enbart i ljudform, då ordnar jag det! 

Som jag förklarar i videon här nedan går det hela till som så att ni postar en massa grejer ni vill att jag ska testa på här i tråden! Jag väljer ut de grejer jag anser vara lagom resurskrävande eller rent av inte extremt dödsfarliga, sedan testar jag på det och länkar klippen här i tråden. 

Jag antar att jag kommer att ladda upp ett par stycken klipp i veckan, men har jag riktigt jävla trist så kanske flera om dagarna ibland liksom. 

)

skriv vad ni tycker nu!! 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

S3ON:

Jag har jättetråkigt om dagarna..... Lr jag menar UM är jättekul att hänga på! Men vill ha andra saker att götra också, spännande, äventyrliga saker... Därför kör jag igång ett koncept något inspirerad av Bell, S3ON Testar. Tanken är att allt kommer att ske i videoform, men önskas något enbart i ljudform, då ordnar jag det! 

Som jag förklarar i videon här nedan går det hela till som så att ni postar en massa grejer ni vill att jag ska testa på här i tråden! Jag väljer ut de grejer jag anser vara lagom resurskrävande eller rent av inte extremt dödsfarliga, sedan testar jag på det och länkar klippen här i tråden. 

Jag antar att jag kommer att ladda upp ett par stycken klipp i veckan, men har jag riktigt jävla trist så kanske flera om dagarna ibland liksom. 

)

skriv vad ni tycker nu!! 🙂

vill att du testar 1 heldag med att söka arbet1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vill att du testar 1 heldag med att söka arbet1

nein.
spännande och äventyrliga grejer 


   
SvaraCitera

S3ON:

nein.
spännande och äventyrliga grejer 

kan väl vara spännande att förändra hela sin livssituation!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

kan väl vara spännande att förändra hela sin livssituation!?

absolut. men ej på så vis 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjunga "I will always love you" men sjunga "iiiii":et öcerdrivet länge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i en offentlig plats så att säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
i en offentlig plats så att säga

check, will do!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ignoreraaaaaaaaaaaaa INTE! Skriv vad ni tycker tack! tkr ni d låter tråkigt/dåligt/what ever så skriver ni dääääää komigen nu! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: vill att du testar 1 heldag med att söka arbet1

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

deepthroata en banan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lex_:
deepthroata en banan

med eller utan skal? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill att du gör följande: (på kvällen en helgdag så det drabbade objektet inte är på jobbet eller dylikt):

  1. Räkna till den 14:e kontakten i telefonboken på din telefon. Obs: gör detta i kameran så att vi kan säkerställa att du inte fuskar!
  2. Ring personen och kolla läget samt önska hen en jättebra dag.

PS. om personen ej svarar, lämna ett meddelande med samma budskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snor:
Jag vill att du gör följande: (på kvällen en helgdag så det drabbade objektet inte är på jobbet eller dylikt):

1. Räkna (i kameran så vi ser att du inte fuskar) till den 14:e kontakten i telefonboken på din telefon.

2. Ring personen och kolla läget samt önska hen en jättebra dag.

PS. om personen ej svarar, lämna ett meddelande med samma budskap.

sånt där klarar jag inte, det är inte jag...... Eller jag menar, för d första har jag inte 14 kontakter i telefonen. för d andra har jag typ aldrig ringt ngn av dem, verkligen inte när det inte har varit ngt aktuellt, ngt vi har haft gemensamt för stunden liksom.

Men jag kan slå upp ett random nummer i telefonkatalogen och göra d på så vis!!!!  Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp sexlekar :))


   
SvaraCitera