Aviseringar
Rensa alla

S3ON Testar [Video Edition]


Ämnesstartare

sofflizz:
Köp sexlekar :))

vaaah? som i horor? :$        


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

sånt där klarar jag inte, det är inte jag...... Eller jag menar, för d första har jag inte 14 kontakter i telefonen. för d andra har jag typ aldrig ringt ngn av dem, verkligen inte när det inte har varit ngt aktuellt, ngt vi har haft gemensamt för stunden liksom.

Men jag kan slå upp ett random nummer i telefonkatalogen och göra d på så vis!!!!  Rodnar

Trodde detta skulle vara nån form av "utmaning", ju. KÖR! Ledsen Men jaja, visst. I såna fall får du bara slå ett random telefonnummer, hitta på nåt ba'! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

vaaah? som i horor? :$        

Neje, det är ju olagligt(?)Galen Gå in på nån affär o köp 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snor: Trodde detta skulle vara nån form av "utmaning", ju. KÖR!

aaa de är d verkligen, en jävligt stor sådan, får pirr i magen av tanken. klarar d inte ens när jag är vrålfull Rodnar     


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz:

Neje, det är ju olagligt(?)Galen Gå in på nån affär o köp 

förstår ejjjjj, vad e sexlekar för ngt? menar du typ som i kortspel och sånt där av sexuellt slag?  ser ej hur jag kommer att ha ngn nytta av d........ :/ jag vill ut på äventyr, inte spendera pengar på onödiga ting............. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

förstår ejjjjj, vad e sexlekar för ngt? menar du typ som i kortspel och sånt där av sexuellt slag?  ser ej hur jag kommer att ha ngn nytta av d........ :/ jag vill ut på äventyr, inte spendera pengar på onödiga ting............. 

Sex leksaker*Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz: Sex leksaker*

hahahaha men ååå. mm ska fundera på om jag är i behov utav 6st specifika leksaker. Söt


   
SvaraCitera

S3ON:

Jag har jättetråkigt om dagarna..... Lr jag menar UM är jättekul att hänga på! Men vill ha andra saker att götra också, spännande, äventyrliga saker... Därför kör jag igång ett koncept något inspirerad av Bell, S3ON Testar. Tanken är att allt kommer att ske i videoform, men önskas något enbart i ljudform, då ordnar jag det! 

Som jag förklarar i videon här nedan går det hela till som så att ni postar en massa grejer ni vill att jag ska testa på här i tråden! Jag väljer ut de grejer jag anser vara lagom resurskrävande eller rent av inte extremt dödsfarliga, sedan testar jag på det och länkar klippen här i tråden. 

Jag antar att jag kommer att ladda upp ett par stycken klipp i veckan, men har jag riktigt jävla trist så kanske flera om dagarna ibland liksom. 

)

skriv vad ni tycker nu!! 🙂

Jag tycker att du ska springa runt i naturen som på Skyrim elller något och a skoj 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Jag tycker att du ska springa runt i naturen som på Skyrim elller något och a skoj 🙂

låter kul, kan du försöka vara lite mer specifik? 🙂 


   
SvaraCitera

S3ON:

låter kul, kan du försöka vara lite mer specifik? 🙂 

Velleicht! fan 🙁 kommer inte på något bra då behöver man utrustning. Ah nä men nu vet jag man kan ju springa omkring i skogen och klättra i träd lite grann och eeh aah, kanske bada lite om det går och göra en video och se hur trovärt Skyrim kan vara om man jämför med verkliga livet 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Velleicht! fan 🙁 kommer inte på något bra då behöver man utrustning. Ah nä men nu vet jag man kan ju springa omkring i skogen och klättra i träd lite grann och eeh aah, kanske bada lite om det går och göra en video och se hur trovärt Skyrim kan vara om man jämför med verkliga livet 🙂

lägger definitivt detta på listan, tack! 


   
SvaraCitera

S3ON:

lägger definitivt detta på listan, tack! 

Varsågod 🙂 hoppas de blir kul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får man härma den här tråden? Tyckte de lät som en rolig grej :p

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

materialarn:
Får man härma den här tråden? Tyckte de lät som en rolig grej :p 

självklart!!!! Hoppas jättemånga hoppar på ledet! 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

hahahaha men ååå. mm ska fundera på om jag är i behov utav 6st specifika leksaker. Söt

Sexleksaker! 🙁


   
SvaraCitera