Aviseringar
Rensa alla

Stressad har ej haft sex!


Ämnesstartare

är det onormalt att vara 18 år och oskuld. Eller jag är nästan de iallafall. har haft sexmed 2 killar när jag var 16 men det gjorde för ont och jag har aldrig haft 'riktigt' sex.

Ibland vissa perioder blir jag stressad när jag tänker..att jag vill ha sex och när de känns som att alla iens omgivning eller alla i ens egen ålder att det är ändå ngt som de har haft i flera år och är erfarna.

i sommar så hade jag iallafallt änkt planera att ha sex en gång för alla ! Finns det någon (tjej) som har de t likadant?

och ser jag ut att vara en 'typisk' oskuld . Finns det någon som skulle vilja ha sex med mig[cute]


   
Citera
Ämnesstartare

make me_Atomic:

är det onormalt att vara 18 år och oskuld

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe, tja bruden[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför fungerar det inte att ladda in bilder för.suck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är okej, du behöver inte stressa. Du är uppenbart typen som aldrig kommer få ligga ändå, så det är ju dumt att gå och vara nervös över något som aldrig kommer hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har haft sexmed 2 killar när jag var 16 men det gjorde för ont och jag har aldrig haft 'riktigt' sex.

har du haft sex. Gå och lägg dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

make me_Atomic:

är det onormalt att vara 18 år och oskuld.

Nej, sex är något som man skall ha när man känner för det och när man vill. När det är ett passande tillfälle helt enkelt. Kan vara när man är 14 eller när man är 24 år gammal. Spelar ingen roll om man är oskuld eller inte tycker jag, sex är fortfarande något som skall komma av sig självt och inte vara påtvingat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm kanske de. men vadå typen som aldrig kmr få ligga? Knappast jag ser bra ut och många män vill ha mig:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är fel när man inte kan lägga in bilder nån stans här? Det tar en evig tid och sen fungerar det inte. dom e inte förstora. snälla hjälp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öhh va? Har du haft sex så har du haft sex. Det finns inget jävla mellanting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

make me_Atomic:

vad är fel när man inte kan lägga in bilder nån stans här? Det tar en evig tid och sen fungerar det inte. dom e inte förstora. snälla hjälp

varför vill du så gärna lägga in bild?


   
SvaraCitera

Det händer när det händer.[smile]


   
SvaraCitera

finns garanterat någon som vill ha sex ned dig när du är redo. Kanske jag, vem vet 😉


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera