Aviseringar
Rensa alla

String??


Ämnesstartare

Jag har alltid velat veta vad folket tycker om string. Själv så älskar jag de och tycker att det ät jätte bekvämt! 

Rösta och säg gärna i kommentarerna varför du tycker de! Eller så kanske inte mina "förslag" passade din åsikt! ^^

(Killar får mer än gärna rösta!!)


   
Citera
Ämnesetiketter

Snören är nice..?


   
SvaraCitera

tycker ingenting


   
SvaraCitera
mens
 mens

Använde ett tag som rätt ung men det var bara för att "alla andra" hade det och jag ville känna mig lite vuxen. Nu tänker jag mer på att det ska vara bekvämt och bra för fitty etc. Tänk de som inte torkar sig ordentligt och har ett brunt snöre uhu.


   
SvaraCitera

Jungman:
tycker ingenting


   
SvaraCitera

Lovestuff: Hemskt men snyggt.. (tjejer)

Snyggt? ja!

ass-butt-thong-model-sexy-naked-panties-

Men praktiskt och skönt? Nej!


   
SvaraCitera

jaha så killar kan inte tycka att det är bekvämt eller? Tardig


   
SvaraCitera

S3ON: jaha så killar kan inte tycka att det är bekvämt eller?

Var frågan ställt till mig eller till TS? Jag svarade som tjej. För övrigt är det väl sällan att killar använder string.  Mycket glad


   
SvaraCitera

stolt blond svenska:

Var frågan ställt till mig eller till TS? Jag svarade som tjej. För övrigt är det väl sällan att killar använder string.  Mycket glad

varför skulle jag ställa den till dig? ts såklart. :S


   
SvaraCitera

S3ON: varför skulle jag ställa den till dig? ts såklart. :S

Jag misstänkte det men frågan återstår ju...

stolt blond svenska: För övrigt är det väl sällan att killar använder string.

???


   
SvaraCitera

stolt blond svenska:

Jag misstänkte det men frågan återstår ju...

???

Det sker nog oftare är vad folk tror men ej vågas lägga fram pga skam o så. 


   
SvaraCitera

S3ON: Det sker nog oftare är vad folk tror men ej vågas lägga fram pga skam o så.

Jag har sett väldigt många killar i kalsonger och samtliga har haft boxer, tanga eller briefs. Men jag har aldrig sett någon kille i string.  Mycket glad


   
SvaraCitera

Är väl helt ok bekvämt men tycker det är snyggare med vanliga trosor :I


   
SvaraCitera

Praktiskt när man vill ha tighta byxor men inte visa troskant. Dock alltid obekvämt. Och aldrig snyggt. 


   
SvaraCitera

stolt blond svenska:

Jag har sett väldigt många killar i kalsonger och samtliga har haft boxer, tanga eller briefs. Men jag har aldrig sett någon kille i string.  Mycket glad

Det är väl inte så himla otänkbart att de inte vågar visa sig i string inför dig. 


   
SvaraCitera