Aviseringar
Rensa alla

string+ kort tröja ?


Ämnesstartare

tjejer, brukar ni ha string om ni har t.ex en magtröja eller lite kortare tröja, jag menar då det är risk att dom sticker upp så det syns mkt och ser lite fjortisvarning ut kanske.
eller bryr ni er ?
jag vet inte hur jag ska göra riktigt när jag har korta linnen för jag har inte tighta jeans liksom utan lite större som helst ska hänga lite.och jag har nästan bara string, brukar ha kallingar ibland men gillar inte det riktigt.


   
Citera
Ämnesetiketter

Vem fan har magtröja?


   
SvaraCitera

Använder varken string eller korta magtröjor.


   
SvaraCitera

Varken string eller magtröjor ligger i mode just nu. Så eftersom att jag är väääldigt modemedvetten rekomenderar jag dig att byta stil


   
SvaraCitera
smisk

Har typ alltid burka.


   
SvaraCitera

Magtröja? lol


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

magtröja

[chocked]


   
SvaraCitera

LlSA:

modemedvetten

Klär dig i vad andra säger åt dig?


   
SvaraCitera

Nachac:

Klär dig i vad andra säger åt dig?

Jo, precis! Jag köpte precis tre flanellskjortor för 500 kr styck bara för att det är så populära! Aldrig att jag kunde ha en sån för 3 år sen när de kostade ungefär 80 kr... Förstår ni hur modemedveten jag är?!?!


   
SvaraCitera

LlSA:

Jo, precis! Jag köpte precis tre flanellskjortor för 500 kr styck bara för att det är så populära! Aldrig att jag kunde ha en sån för 3 år sen när de kostade ungefär 80 kr... Förstår ni hur modemedveten jag är?!?!

Hmm. Trollar du?


   
SvaraCitera

Jag är såpass smart att jag förstår att man inte använder korta tröjor och string.


   
SvaraCitera

Nachac:

Trollar du?

undrar du om jag är sarkastisk?


   
SvaraCitera

lilasmet:

Jag är såpass smart att jag förstår att man inte använder korta tröjor och string.

d är inte en invandrarkvinna på 40+ i min klass[zzz]magtröja och string[zzz]


   
SvaraCitera

LlSA:

undrar du om jag är sarkastisk?

Ja.


   
SvaraCitera

Tözen:

d är inte en invandrarkvinna på 40+ i min klass[zzz]magtröja och string[zzz]

låt smeten tala henne till rätta[smile]


   
SvaraCitera