Aviseringar
Rensa alla

string och mjukisbyxor går det an ?


Ämnesstartare

Hej tänkte det med stringtrosor. Det har man oftast under tighta kläder. Vet att många har det under vanliga mjukisar. Jag har det ibland. Men aa hur är era tankar kring det? 


   
Citera
Ämnesetiketter
Exner

Brukar själv ha det emellanåt. Inga konstigheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

   det är wt 


   
SvaraCitera
penja

brukar ha mjukisbyxor på mig hemma, samt string på mig då och då. inte precis som att jag byter trosor då bara för att jag ska ha mjukisbyxor. 

men går inte längre än till affären i mjukisar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar aldrig ha det med mjukisar, byter alltid trosor om jag byter till mjukisbyxor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har aldrig trosor under mjukisbyxor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill du veta vad andra tycker om det? Är det så att du ska dra ner byxorna framför folk?


   
SvaraCitera

ja, så länge mjukisbyxorna inte åker in mellan skinkorna, då ser det ut som att ens anus försöker suga in dem

(obs att det tog mig en bra stund att komma på om jag skulle skriva anus eller rövhål)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
ja, så länge mjukisbyxorna inte åker in mellan skinkorna, då ser det ut som att ens anus försöker suga in dem

(obs att det tog mig en bra stund att komma på om jag skulle skriva anus eller rövhål)

Haha okej 😉


   
SvaraCitera

exotiskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar inte ha trosor under mjukidbyxor Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:
har aldrig trosor under mjukisbyxor

Samt: varför skulle det spela någon roll vad andra tycker om vilken trosmodell man har under olika plagg? Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror inte jag har haft ett par mjukisbyxor på min kropp sedan lågstadiet

så skall det förbli


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

string skaver 


   
SvaraCitera