Aviseringar
Rensa alla

Strippjobb


Luna Lovegood:

Club privé i Stockholm har en del strippor man borde kolla leg på, om man säger så. Dock jobbar ju dessa svart och får ofta jobba utan lön.

Jasså?


   
SvaraCitera

Chryseus:

Brukar du hänga där? [confused][bigsmile]

Nej, jag har en egen kropp att se OCH känna på.[zzz]

davvelito:

Jasså?

...vet ej om jag vill veta hur du menar det där.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

...vet ej om jag vill veta hur du menar det där.

Ja, hur vet du det? 😉


   
SvaraCitera

Chryseus:

Brukar du hänga där? [confused][bigsmile]

Hon kanske jobbar där [wink]


   
SvaraCitera

Att du ens överväger det är tragiskt.


   
SvaraCitera

davvelito:

Ja, hur vet du det? 😉

Har en vän som tidigare jobbade på en annan klubb, dit kom det ofta tjejer som tidigare jobbat på Privé och de berättade vad som hände där. Dessutom behöver man inte vara ett geni för att se att tjejerna som kommer ut därifrån är bra mycket yngre än 18.


   
SvaraCitera

..tänk vilken rolig humor somliga har. Helt plötsligt tappar de hjärnan och ba oj ja ba fattar inget ba men ba jag är ba öliksom jättebarolig ba.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Har en vän

Brukar heta så på UM[wink]


   
SvaraCitera

Chryseus:

Brukar heta så på UM[wink]

Luna Lovegood:

..tänk vilken rolig humor somliga har. Helt plötsligt tappar de hjärnan och ba oj ja ba fattar inget ba men ba jag är ba öliksom jättebarolig ba.

Ni är skitroliga.[smile] Dold text: Aka svin. Dold text: Aka män.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Ni är skitroliga.[smile]

Det är faktiskt snäppet roligare att se att du tar illa upp på riktigt[cool][cute]


   
SvaraCitera

Chryseus:

Det är faktiskt snäppet roligare att se att du tar illa upp på riktigt[cool][cute]

Helt otroligt att du än idag tror att jag tar illa upp.
Ni båda är så fruktansvärt ointressanta men samtidigt tillräckligt intressanta för att jag ska orka bry mig åtminstone lite, och det är inte på ett sådant sätt att jag tar illa upp utan bara att jag orkar svara och förklara hur roliga och intressanta ni är.


   
SvaraCitera

ligga?


   
SvaraCitera
sincan

iddqd:

ligga?

[sad]


   
SvaraCitera

sincan:

[sad]

äru bög eller?


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Helt otroligt att du än idag tror att jag tar illa upp.

Ännu mer otroligt att du förnekar hur pissed off du är bakom tangentbordet just nu[wink][bigsmile]

Luna Lovegood:

Ni båda är så fruktansvärt ointressanta men samtidigt tillräckligt intressanta för att jag ska orka bry mig åtminstone lite

Det är ju faktiskt tur det![cute] Dock måste du ju själv ha "spanat" för att ha sett att de som kommer ut därifrån är under 18 år.


   
SvaraCitera