Aviseringar
Rensa alla

Ström till partytält


Bättre lösning om du tar ström från närmaste byggnad och eventuellt har en egen elmätare och betalar för strömmen och dom som har vägguttaget inte bjuder på det. Elverk både låter och luktar och skadar miljön eftersom dom går på bensin eller diesel.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:

"rampen" jag talar om består av såna här förövrigt för att förtydliga:

mrman:

Bättre lösning om du tar ström från närmaste byggnad och eventuellt har en egen elmätare och betalar för strömmen och dom som har vägguttaget inte bjuder på det. Elverk både låter och luktar och skadar miljön eftersom dom går på bensin eller diesel.

jaa jag får väl höra med ålderdomshemmet då! [smile]
finns en folkhögskola i närheten också, kanske vore en bättre lösning


   
SvaraCitera

Paseo:

jaa jag får väl höra med ålderdomshemmet då! [smile]
finns en folkhögskola i närheten också, kanske vore en bättre lösning

det där med elmätare var ganska smart får jag lov att erkänna också


   
SvaraCitera

Elmätare med inbyggt grenurtag borde vara toppen för dig (om du behöver elmätare) ​Länk!


   
SvaraCitera

Elverk kan ni ge upp då det kostar skjortan att hålla igång.

Hur långt är det mellan närmsta eluttag (som ni får använda) och stället där ni tänkt ha partytältet?

Vad ska drivas med elen?


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:

det där med elmätare var ganska smart får jag lov att erkänna också

mrman:

Elmätare med inbyggt grenurtag borde vara toppen för dig (om du behöver elmätare) ​

fan va gött! prefekt mojjäng ju

hoppas nu att folk är villiga att samarbeta också


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Hur långt är det mellan närmsta eluttag (som ni får använda) och stället där ni tänkt ha partytältet?

jaaa det har jag ingen vidare koll på, men några meter i alla fall

Dan_the_ironman:

Vad ska drivas med elen?

bärbar dator, högtalare och kaffebryggare


   
SvaraCitera

Paseo:

bärbar dator

Ska du vara inne på UM hela dagarna? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Paseo:

hoppas nu att folk är villiga att samarbeta också

uppträd charmerande så löser det sig säkert, är förvånansvärt vad folk kan göra för en om man bara frågar


   
SvaraCitera

Paseo:

jaaa det har jag ingen vidare koll på, men några meter i alla fall

skulle du säga att det rör sig om mer eller mindre än 50 meter?

Paseo:

hoppas nu att folk är villiga att samarbeta också

Var inte så säker på det, det lär vara mycket byråkrati inblandat.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

mrman:

Ska du vara inne på UM hela dagarna?

hahahaha lol [bigsmile] näää ska spela lite fin musik i bakgrunden. med min genialiska marknadsföring kommer jag vara fullt upptagen med kunder och beställningar hela dagarna [wink][wink][badgrin]

dazed:

uppträd charmerande så löser det sig säkert, är förvånansvärt vad folk kan göra för en om man bara frågar

jag har en grön tröja där det står sommarlovsentreprenör, om jag kommer in med den och ett leende och tar i hand och säger att jag kommer från sommarlovsentreprenörerna, vore det skrämmande eller lockande?

Dan_the_ironman:

skulle du säga att det rör sig om mer eller mindre än 50 meter?

definitivt mindre


   
SvaraCitera

Paseo:

hahahaha lol näää ska spela lite fin musik i bakgrunden. med min genialiska marknadsföring kommer jag vara fullt upptagen med kunder och beställningar hela dagarna

Haha har du inte en mobil med typ spotify?


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

mrman:

Haha har du inte en mobil med typ spotify?

nää spotify jäddra skit


   
SvaraCitera

Paseo:

jag har en grön tröja där det står sommarlovsentreprenör, om jag kommer in med den och ett leende och tar i hand och säger att jag kommer från sommarlovsentreprenörerna, vore det skrämmande eller lockande?

Beror på, prata mycket om att göra något "för ungdomarna" eller något annat lite värdeladdat du kan gömma dig bakom. Vanligt profiterande landar nog inte så väl hos kommunkärringarna.


   
SvaraCitera

Paseo:

nää spotify jäddra skit

Erektion där [blush]


   
SvaraCitera