Aviseringar
Rensa alla

Strula efter sugigt av?


Ämnesstartare

Vad tycker ni om att strula med tjejen efter hon sugigt av er? tycker ni inte det är lite ofräscht? Typ som att suga sin egen kuk? [chocked] Säg vad ni tycker eller vad ni brukar göra!


   
Citera

Jag brukar le stor och ondskefullt, göra en rörelse som om jag ska pussa honom på munnen, väja undan, ge honom en på kinden och sedan halsa Loka. [y]


   
SvaraCitera

Har O\ZON sugarfree cool mints vid sängen, såklart.


   
SvaraCitera

äh sånt där skiter man i.


   
SvaraCitera

Jag har 2 polare som hånglat med brudar som samma kväll sugit av nån annan kille, då kan man ju börja snacka om äckligt.

tkr verkligen inte att det är som att suga sin egen kuk. såvida min inte är ett skabb som aldrig tvättar den!


   
SvaraCitera

Knothole:

Jag brukar le stor och ondskefullt, göra en rörelse som om jag ska pussa honom på munnen, väja undan, ge honom en på kinden och sedan halsa Loka.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Hell_man:

tkr verkligen inte att det är som att suga sin egen kuk. såvida min inte är ett skabb som aldrig tvättar den!

ne, ska tjejen ha kuken i munnen så fattar jag inte varför man inte kan hångla efter. Har hon haft den så kan du själv likagäörna om du inte är vidrigt skabbig.


   
SvaraCitera

Tözen:

ne, ska tjejen ha kuken i munnen så fattar jag inte varför man inte kan hångla efter. Har hon haft den så kan du själv likagäörna om du inte är vidrigt skabbig.

Precis. Om man inte ens skulle kunna ta sin egen kuk i munnen kan man ju förfan inte tka att någon annan ska görat heller!


   
SvaraCitera

Om hon kan ta den i munnen borde den ju inte vara äckligare än att du kan kyssa henne efteråt.


   
SvaraCitera

Knothole:

Jag brukar le stor och ondskefullt, göra en rörelse som om jag ska pussa honom på munnen, väja undan, ge honom en på kinden och sedan halsa Loka.

Sådär gjorde mitt ex. Fast hon drack inte Loka efteråt... hon väjde inte undan heller för den delen utan gav mig en kyss.


   
SvaraCitera

Men ofta man inte gillar det, då gillar man ju inte sig själv.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Men ofta man inte gillar det, då gillar man ju inte sig själv.

Du var en jävligt klok tös du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för seriösa svar! 🙂


   
SvaraCitera

öh, så mycket äcklas jag inte av migsjälv.


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Du var en jävligt klok tös du.

Oj oj da. [blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera