Aviseringar
Rensa alla

Strula efter sugigt av?


Ämnesstartare

[zzz][cheers][cool][ops][n][tired][cute][confused][crazy][love][y][y][y][blush][mad][bigcheers]​​​[bigcheers][bigcheers][chocked][rolleyes][confused][cute][sad][cry][surprised]​​
[censur][cheers][cool][cool][bigsmile][badgrin][bigcheers][chocked][no-no][party]​​[tard][no-no][blush][tired][bigsmile][wink][rolleyes][confused][crazy][sad][cute][surprised][cry][censur][cheers][zzz][ops][love][zzz][cheers][cool][ops][n][tired][cute][confused][crazy][love][y][y][y][blush][mad][bigcheers][bigcheers][bigcheers][chocked][rolleyes][confused][cute][sad][cry][surprised]
[censur][cheers][cool][cool][bigsmile][badgrin][bigcheers][chocked][no-no][party]​​[tard][no-no][blush]
[tired][bigsmile][wink][rolleyes][confused][crazy][sad][cute][surprised][cry][censur][cheers][zzz][ops][love][zzz][cheers][cool][ops][n][tired]​​​[cute][confused][crazy][love
][y][y][y][blush][mad][bigcheers][bigcheers][bigcheers][chocked]​​[rolleyes][confused][cute][sad][cry][surprised][censur][cheers][cool][cool][bigsmile]​​​[badgrin][bigcheers][chocked][no-no][party][tard][no-no][blush][tired][bigsmile]​​[wink][rolleyes][confused][crazy][sad][cute][surprised][cry][censur][cheers][zzz]​​[ops][love]


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Sådär gjorde mitt ex. Fast hon drack inte Loka efteråt... hon väjde inte undan heller för den delen utan gav mig en kyss.

Hon ägde dig ganska hårt med andra ord. [smile]


   
SvaraCitera
blum
 blum

nä det brukar gå fint


   
SvaraCitera
Gifted

Syon:

strula

var väl en ytterst inadekvat benämning på att kyssas/pussas/hångla?


   
SvaraCitera

Knothole:

Hon ägde dig ganska hårt med andra ord.

Mja, mjo, det får man väl säga.
Menmen, smällar man får ta efter man smiskat henne lite. [rolleyes]


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Sådär gjorde mitt ex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Jag har 2 polare som hånglat med brudar som samma kväll sugit av nån annan kille, då kan man ju börja snacka om äckligt.

Epic Fail [bigcheers]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera