Aviseringar
Rensa alla

strula?


Ämnesstartare

hejsan [rolleyes]
tänkte bara kolla om ni känner samma sak... när jag strulat med nån tjej har ungefär alla tjejer i min längd varit skit skönt och vi haft det bra, men när det kommer tjejer som är mindre än mig blir det nästan aldrig bra! [tired] dom har ju uppenbarligen mindre munn och jag vet inte om ni har samma problem killar? (problem kan man diskutera men men!)


   
Citera
Ämnesstartare

Shit, jobbigt. Du kan kolla med bup, de är snälla, ger dig medicin osv. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ligger med min flickvän.. hallå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilket jävla problem not*


   
SvaraCitera

Eeeeh....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antebond:

om har ju uppenbarligen mindre munn

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

/facepalm?


   
SvaraCitera

antebond:

dom har ju uppenbarligen mindre munn och jag vet inte om ni har samma problem killar?

Varför behöver dom ha stor mun?


   
SvaraCitera
time
 time

Gud vilket irlandsproblem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

irlandsproblem

Haha.. ett problem som är speciellt utbrett på irland? Är de så många kortvuxna på den ön eller vad? ;D

Men ja.. ett riktigt i-landsproblem.
Eller snarare inte ens de, har aldrig haft de problemet, och föredrar väll egentligen kortare tjejer. =)


   
SvaraCitera
time
 time

Terroristen:

Haha.. ett problem som är speciellt utbrett på irland? Är de så många kortvuxna på den ön eller vad? ;D

Det är bara roligt om du sett tjuvlyssningen på, hör och häpna, http://www.tjuvlyssnat.se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antebond:

n!

Men det beror ju på hur lång du är. Är du typ 140, så är ju tjejerna som är kortare än dig helt efterblivna, till och med mer efterblivna än du.


   
SvaraCitera

Vad menar du med i "din längd" och "mindre" menar du kortare med mindre eller yngre? 😛


   
SvaraCitera