Aviseringar
Rensa alla

Strypgrepp


Ämnesstartare

jag var ute med två " kompisar " tidigare idag och vi bara strövade omkring. Så när vi kommit till mitt hus ville en av dem hoppa studdsmatta. Men jag pallade inte för min trädgård är fuckad och studsmattan skev. Så han blev skit sur och cyklade iväg, efter ca tio min kom han tillbax och jag trodde han skojade. I alla fall så hoppade av gyllen och sa att jag gjorde han förbannad sen tog han strypgrepp om min hals och släppte två SEK efter. Jag blev jättechpckad för jag litar på honom ( litade ) nu är jag helt chockad och vet inte vad jag ska göra . Jag har haft en jobbig uppväxt med våld och alkohol inblandat. Jag har mått skit innan som fan men sen idag känns det som att ingen älskar mig och sånt pga honom, hur ska jag göra ? 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

gör som dom gör i Frankrike, åk på mordturné 😀 :D:D:DD:D:D:D

eller gå och prata med nån. trakigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kontakta kurator eller liknande, eller någon annan vuxen du litar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte . Mår jätte dåligt för mitt ex slog mig ca två gånger med. Och de r tanken på att den man litar på gör de inte slagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lita på in gen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har svårt med att lita på folk pga dethär.


   
SvaraCitera

mathildaah:

hur ska jag göra ? 🙁

ignorera honom? :S
jag förstår inte problemet, om ni är "kompisar" borde det väl inte vara svårt att bryta med en opåligtlig person eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han & min bror är kompisar med ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är antagligen väldigt ur balans. Man kan alltid hela/fixa en relation dock, men när det är sådär, med våld så är det något tyngre som ligger bakom.

du är stark och vet hur du ska göra innert inne!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mathildaah:

Han & min bror är kompisar med ..

Säg åt din bror att örfila upp honom tills han lär sig vett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min bror kommer inte göra ett skit. Bara det att alla jag litar på bevisar i slutet att jag inte skulle gjort det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter som en dålig kompis, sluta va kompis med honom ba.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad betyder gyllen btw? skånsk slang? :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cyklen , sitter med min iphone och den har autocorrect.


   
SvaraCitera