Aviseringar
Rensa alla

studenklänningarrrrrrr


Ämnesstartare

WOPIDOOO
Nojjig och onödigt stressad som jag är har jag redan börjat leta studentklänning...

Nu till min fråga. Tycker ni att man måste ha en vit klänning? Jag funderar på att ha en lila.. eller förstör man bara 'traditionen' då?

Vad ska ni andra små flickor ha?


   
Citera

Jag planerar jävligt sällan saker tre månader i förväg. Jag tar absolut inte beslut angående kläder så tidigt. [shake]


   
SvaraCitera

Det är inte så noga. Välj en klänning som du trivs i!

Ärligt talat är studenten inget att bry sig om. Det är en halv dag det handlar om. Lägg inte ner för mycket tid och pengar på det![y]


   
SvaraCitera

jag tycker att du ska köpa en vacker gammal klänning på beyond retro.


   
SvaraCitera

finns ju inget tråkigare än vitt.


   
SvaraCitera
kachin

fattar inte riktigt grejen med vit studentklänning. visst kan en vit klänning vara mkt fin men blir så tråkigt när nästan alla har det.
färg ftw [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Jag planerar jävligt sällan saker tre månader i förväg. Jag tar absolut inte beslut angående kläder så tidigt.

hehe. kanske inte. men med tanke på att jag planerar min student själv och har en massa skolarbeten att göra längre fram vill jag hitta en nu, så jag slipper sen..

6laxari1laxask:

Ärligt talat är studenten inget att bry sig om. Det är en halv dag det handlar om.

kanske inte för dig nee. För mig är själva studenten inte så viktig, jag går knappt på alla hundradagar och firar det nu, jag ska inte gå på balen, osv osv. Men själva den dagen är ganska viktig, slut på en vääääldigt jobbig period, och då vill jag vara extra fin:$ hehehe


   
SvaraCitera

kinks:

jag tycker att du ska köpa en vacker gammal klänning på beyond retro.

Eller Stadsmissionen om man inte vill bränna sin plånbok.


   
SvaraCitera

Jag har en grymt fin vit klänning som jag älskar lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Jag har en grymt fin vit klänning som jag älskar lite.

?
baahhhhbahhh bahhh var har du köpt den?


   
SvaraCitera

Harpya:

Eller Stadsmissionen om man inte vill bränna sin plånbok.

funkar ju det också. men kom att tänka på beyond retro..pampiga klänningar, stort urval oså.


   
SvaraCitera

Human:

baahhhhbahhh bahhh var har du köpt den?

Next company i somras.


   
SvaraCitera

Image

Den var väll helt ok


   
SvaraCitera

Eller nej ser nu att det ser ut som en lindex barnavdelningen, men nödfall liks


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Den var väll helt ok

men bara helt ok...
jag vill vara mer än så var tanken


   
SvaraCitera