Aviseringar
Rensa alla

Student


Ämnesstartare

Hur skall jag göra? Jag känner mig dum som sitter här hemma och bara gråter över att jag inte vill fira min student.

Man kan väl säga som så att jag är den utstötta utan att vara utstött i klassen. Jag är inte direkt mobbad, men när jag snackar med mitt ex, om går i min klass, så säger han att de säger massa saker om mig. Jag har inte brytt mig om det fram tills nu då jag bara tycker det gör skolan mer jobbig när man "vet" om att man inte hör till gruppen. Vi är en jätte trevlig klass som håller ihop. Alla snackar med alla förutom mig då man snackar lite lätt med mig bara. JAg är inte den ende som känner så här i klassen tror jag. Vi har minst två till, men de vet om de och alla tycker ändå om dem och försöker få med dem i klassen, men sedan jag gjorde slut med min kille så har alla sett ner på mig.

Som sagt jag brydde mig inte om det förr, men nu, till studenten, så känns det jobbigt. Jag vet inte ens om jag vill fira champagnefrukosten för att jag är rädd frö att förstöra deras ag genom att bara dyka upp. Sen skall hela klassen betala kring 1000 kr för att få vara med på ett flak, men varför betala så mycket pengar för att bara vara i vägen för folk och ändå inte kunna åka till sin egen fest med flaket?

Det blev ett långt inlägg och för ser som inte orkar läsa allt så kommer en SAMMANFATTNING:

Jag är i vägen för mina klasskamrater känns det som. Nu till studenten skall vi åka på ett flak som man skall betala 1000 kr var på, men det tänker jag inte göra. Varför vara med folk man inte gillar. dessutom så skall vi träffas på morgonen och ha champagnefrukost. Då kommer man till frågan hur man skall lösa detta. Jag kan alltid åka själv, men hur kul är det??

Tips på hur man skall göra för att inte "störa" sina klasskamrater på deras student.


   
Citera

Börja grina när en av dina nära vänner nekar dig att gå till dens student istället.


   
SvaraCitera

Söndersliten:

Tips på hur man skall göra för att inte "störa" sina klasskamrater på deras student.

Skit i vad dom tycker och var med iaf. Om du har blivit halvt om halvt utfryst så kan du gott "störa" dom genom att vara med.


   
SvaraCitera

bla bla du har tagit studenten och kan börja vidareutbilda dig/skaffa jobb precis som dina klasskamrater.
Knappast som om klassen kommer att hålla ihop efter det


   
SvaraCitera

Jag vill inte heller fira min student [smile]

Söndersliten:

Nu till studenten skall vi åka på ett flak som man skall betala 1000 kr var på, men det tänker jag inte göra

HAHAH LOL, ofta man betalar 1000 kr för att åka på ett flak? ._.
(jag har inte ens köpt studentmössa, det lär irritera min klass, blir glad)

Söndersliten:

Då kommer man till frågan hur man skall lösa detta. Jag kan alltid åka själv, men hur kul är det??

Jag ska antagligen vara med på champagnefrukosten. Det tar ju inte lång tid osv [zzz]


   
SvaraCitera

det är ju som vilken avslutning som helst


   
SvaraCitera

Nintendo:

Jag vill inte heller fria min student

Tözen:

Börja grina när en av dina nära vänner nekar dig att gå till dens student istället.

Teh comeback!

jag kommer hem så jag kan gå på din student istället,5:e juni har ni väl?


   
SvaraCitera

Tözen:

jag kommer hem så jag kan gå på din student istället,5:e juni har ni väl?

Yepp, 5 juni. Har bestämt mig för att gå, så då kan du se på mig och fnissa elakt [badgrin]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Yepp, 5 juni. Har bestämt mig för att gå, så då kan du se på mig och fnissa elakt

lätt,jag är hemma 5:e juni och åker till nösnäs då med min raggarbil!Är d nåra mer jag känner som tar studenten då?vet fan inte,sanna olsson är inte direkt min vän,men hon tar studenten,hmmmm,fan,vet inga som går på nösnäs,känner inga som är lika gamla som mig.


   
SvaraCitera

Tözen:

vet fan inte,sanna olsson

Är hon Orustbo? 🙂
Tove tar studenten [cool]

Tözen:

lätt,jag är hemma 5:e juni och åker till nösnäs då med min raggarbil!

Woho [bigcheers]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Är hon Orustbo? 🙂
Tove tar studenten

nej,tjörnbo


   
SvaraCitera

Tözen:

nej,tjörnbo

Då vet jag inte vem det är [sad] Om hon inte går samhäll-samhäll och bor på Tjörn fast att jag tror att hon bor på Orust [blush]

Vår lärare vill att vi ska ha champagnefrukost hemma hos honom ._.


   
SvaraCitera

Studenter är odrägliga människor som stör gatufriden. Med andra ord, inga du bör sålla dig till.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Vår lärare vill att vi ska ha champagnefrukost hemma hos honom ._.

håkan?om d är en snygg lärare så kan jag komma och va fyllechaffis,medans ni blir packade ska jag sexa läraren hårt i bilen, oki?


   
SvaraCitera

Tözen:

håkan?om d är en snygg lärare så kan jag komma och va fyllechaffis,medans ni blir packade ska jag sexa läraren hårt i bilen, oki?

Carl Axel [mad]
Vet inte om jag vill supa med min klass än [blush]


   
SvaraCitera