Aviseringar
Rensa alla

Student


när man tar studenten är alla snälla


   
SvaraCitera

Nintendo:

Carl Axel
Vet inte om jag vill supa med min klass än

jag kan låtsas va du och supa lite?jag behöver alkohol+jag söp aldrig på min student utan va nykter och va hemma och grina på kvällen istället för att supa i gbg.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Jag vill inte heller fira min student [smile]

Nintendo:

det lär irritera min klass, blir glad

Why am I not surprised ?[zzz]
It's not a coincidence that school massacres are made by ze internet trolls.


   
SvaraCitera

Förstår inte problemet. Om de inte skulle störas av att du är där (vilket känns mest sannolikt) så finns inget problem, om de skulle störas av det så förstår jag inte varför du skulle vilja vara vänlig emot dem. Jag utgår från att du inte är skitjobbig och dum i huvudet, då.


   
SvaraCitera

Tözen:

jag kan låtsas va du och supa lite?jag behöver alkohol+jag söp aldrig på min student utan va nykter och va hemma och grina på kvällen istället för att supa i gbg.

Visst [party]

Diabolus:

Why am I not surprised ?[zzz]

Varför köpa en ful mössa som ska användas EN gång?
Är en pojke i klassen som inte heller har mössa, blir glad [blush]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Varför köpa en ful mössa som ska användas EN gång?

Yeah.. why would you do anything that is a tradition that goes many, many years back in time? Why do like everyone else?[zzz] You sure has better use of the money, just like the bums has.

Read my irony within


   
SvaraCitera

Diabolus:

Yeah.. why would you do anything that is a tradition that goes many, many years back in time? Why do like everyone else?[zzz]

Som sagt - alla i klassen gör det inte det är bara 12 som har köpt mössa [smile]
Och orka följa traditioner som jag inte ser fram emot [zzz] Jag ska antagligen ha vita kläder, det räcker.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Söndersliten:

1000 kr var på

vad ska ni ha för superflak? [tard]
För oss kommer det kosta typ 62 kronor var och då hyr vi för två timmar..plus lite pynt, men 1000 kronor?


   
SvaraCitera

Nintendo:

Som sagt - alla i klassen gör det inte det är bara 12 som har köpt mössa [smile]

Okey.. I guess every school class has to have their own black sheep.
But if you're fine with it, then go for it.


   
SvaraCitera

Diabolus:

Okey.. I guess every school class has to have their own black sheep.

Du kan vara ett svart får [blush]


   
SvaraCitera
Papper

Nintendo:

Jag vill inte heller fira min student

Ska inte det heller.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Du kan vara ett svart får [blush]

If you say so.. Though the ones that didn't have an exam hat on the graduate here wasn't allowed to participate in the ceremony.


   
SvaraCitera

Diabolus:

If you say so.. Though the ones that didn't have an exam hat on the graduate here wasn't allowed to participate in the ceremony.

Det är inte jag som skriver på engelska i ett svenskt forum [zzz]

Fast det är ju inte ens säkert att jag ska delta i ceremonin, så det blir ju inget problem för mig (även om det inte är så på min skola [zzz])


   
SvaraCitera

Nintendo:

Det är inte jag som skriver på engelska i ett svenskt forum

I prefer being a black sheep on the internet instead of irl.[zzz] I also have my reasons..


   
SvaraCitera

Diabolus:

I prefer being a black sheep on the internet instead of irl.[zzz]

Varför? [zzz]


   
SvaraCitera