Aviseringar
Rensa alla

studentbetyg, godKänt i alla kurser


Kviq
 Kviq

Av de obligatoriska 2500 poängen tror jag att 150 får vara IG. Resten måste vara minst godkänt. Tror inte att kärnämnena får vara underkända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan anmäla din mentor till rektorn för det uttalandet och få henne/honom avsatt från sin tjänst. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

räcker väl med G på projekt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

Hur många här inne är medvetna om att man måste ha godkänt i alla kurser för att få ett studentbetyg? [tard]

Men va nej ;P
Jag hade 2 IG'n o tog studenten.
Har för mig att man får ha max 10% IG/streck för att klara sig, har man mer så klarar man inte det


   
SvaraCitera

10% IG får du ha, dock måste du ha godkänt i kärnämnena.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de senaste ja hörde var att de bara va i grundkurserna? alltså matte a, svenska a å b, och engelska a[confused]


   
SvaraCitera

hannnah:

de senaste ja hörde var att de bara va i grundkurserna? alltså matte a, svenska a å b, och engelska a

My dreams are her:

10% IG får du ha, dock måste du ha godkänt i kärnämnena.

Så failar du i mer än 250 p så får du ej behörighet.
Även om du har godkänt i kärnämnena.


   
SvaraCitera

kennyman:

du är helt efterbliven

Jag tycker verkligen inte det. Men det var en bra ide att skriva det där så andra slipper skriva det och jag vill utnyttja den. Credit till DIG [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Tror det är 10% IG du får ha och ändå bli behörig.

Kviq:

Av de obligatoriska 2500 poängen tror jag att 150 får vara IG.

Crypto:

Har för mig att man får ha max 10% IG/streck för att klara sig

My dreams are her:

10% IG får du ha, dock måste du ha godkänt i kärnämnena.

okej tack tack alla [bigsmile]

pinnspett:

Jag tycker verkligen inte det. Men det var en bra ide att skriva det där så andra slipper skriva det och jag vill utnyttja den. Credit till DIG [love]

[cute][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

Hur många här inne är medvetna om att man måste ha godkänt i alla kurser för att få ett studentbetyg?

Jag hade typ 500 p ig, om inte mer [crazy] Jag fick ett slutbetyg [crazy] Fast min skola gjorde fel, förvisso. Komvux var mycket upprörda när jag läste min termin där [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Jag hade 2 IG'n o tog studenten.

Dålig du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Jag hade typ 500 p ig, om inte mer [crazy] Jag fick ett slutbetyg [crazy] Fast min skola gjorde fel, förvisso. Komvux var mycket upprörda när jag läste min termin där [no-no]

haha hm okej [rolleyes]


   
SvaraCitera

kennyman:

Hur många här inne är medvetna om att man måste ha godkänt i alla kurser för att få ett studentbetyg?

Nej du behöver inte ha alla godkänt. Jag fick ig i ett ämne och pluggar högskola nu så är ett levande bevis på att det är lugnt [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Nej du behöver inte ha alla godkänt. Jag fick ig i ett ämne och pluggar högskola nu så är ett levande bevis på att det är lugnt [bigcheers]

okej härligt härligt [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

kennyman:

okej härligt härligt

Dock fixade jag upp typ 10 ig till g, vg och mvg på ett år. Den dö! *Jagar cred* [wink]


   
SvaraCitera